رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر : ۴۷۲۴۶
  • چاپ خبر : کسب رتبه برتر پایگاه نبی اکرم (ص) در دوره های مختلف کشوری

کسب رتبه برتر پایگاه نبی اکرم (ص) در دوره های مختلف کشوری

سرهنگ صادقی صبح امروز در دیدار با فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) کسب رتبه برتر کشوری این پایگاه در 4 دوره را حاصل تلاش فرمانده و حضور فعالانه بسیجیان آن دانست. به گزارش آفتاب بافق،فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بافق به همراه فرمانده بسیج کارگری صبح امروز با حضور در دفتر محمدجواد عسکری،مدیر عامل […]

سرهنگ صادقی صبح امروز در دیدار با فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) کسب رتبه برتر کشوری این پایگاه در 4 دوره را حاصل تلاش فرمانده و حضور فعالانه بسیجیان آن دانست.

به گزارش آفتاب بافق،فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بافق به همراه فرمانده بسیج کارگری صبح امروز با حضور در دفتر محمدجواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با وی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا این دیدار محمد جواد عسکری،فرمانده پایگاه نبی اکرم ( ص) به بیان گزارش عملکرد یکساله این پایگاه و کمک های صورت گرفته به زلزله زدگان کرمانشاه پرداخت و گفت: بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن در دوران جنگ تحمیلی همچون دیگر دلاورمردان پیشقدم برای حضور در صحنه نبرد حق و باطل بودند و در دوران سازندگی نیز در سنگر کار و تلاش با توجه به سال اقتصاد مقاومتی دوشادوش سایر بسیجیان انجام وظیفه می کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه پایگاه نبی اکرم(ص) یکی از فعالان در زمینه نیروی انسانی می باشد،آمادگی هر گونه همکاری با بسیج کارگری برای ترفیع موانع احتمالی این ارگان را دارد.

در ادامه سرهنگ صادقی،فرمانده سپاه ناحیه بافق ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های انجام گرفته،موفقیت این پایگاه را مرهون زحمات و حمایت های مدیر عامل شرکت دانست و گفت: کسب رتبه برتر کشوری این پایگاه در 4 دوره حاصل تلاش و حضور فعالانه بسیجیان این پایگاه است.لازم می دانم از همکاری وتلاش های محمد رضا رضایی پور،فرمانده بسیج کارگری نیز تقدیر و تشکر نمایم.

فرمانده سپاه ناحیه بافق خاطر نشان کرد: بسیج در رأس امور قرار دارد.همت مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) با سپاه در جهت تقویت بسیج در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی در راستا منویات مقام معظم رهبری با توجه به سال اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال جهت خدمت رسانی به مردم از جمله الویت های در دستور کار این پایگاه است.

صادقی یادآورشد: با همکاری بسیج کارگری و سپاه ناحیه برنامه هایی برای تقویت بسیجیان در سطح شرکت سنگ آهن جهت آموزش و بکارگیری آنان برای استفاده حداکثری در تمام ظرفیت های شهرستان انجام گرفته است.

در پایان فرمانده سپاه ناحیه بافق، با اهداء لوح سپاس از خدمات و همکاری های محمد جواد عسکری،مدیر عامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده