رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر : ۴۷۲۵۴
  • چاپ خبر : هشدار پلیس بافق در راستای پیشگیری از سرقت باطری خودروها

هشدار پلیس بافق در راستای پیشگیری از سرقت باطری خودروها

پلیس بافق به رانندگان خودروهای سنگین در خصوص پیشگیری از سرقت باطری خودروها هشدار داد. به گزارش آفتاب بافق، یکی از مسائلی که همیشه موردنظر و دغدغه پلیس می باشد، مساله سرقت و پیشگیری از آن و در نهایت دستگیری سارقان است که این کار بدون همکاری و مشارکت شهروندان عزیز ممکن نیست. سرقت لوازم […]

پلیس بافق به رانندگان خودروهای سنگین در خصوص پیشگیری از سرقت باطری خودروها هشدار داد.

به گزارش آفتاب بافق، یکی از مسائلی که همیشه موردنظر و دغدغه پلیس می باشد، مساله سرقت و پیشگیری از آن و در نهایت دستگیری سارقان است که این کار بدون همکاری و مشارکت شهروندان عزیز ممکن نیست.

سرقت لوازم ماشین آلات راه سازی با توجه به قیمت بالای قطعات آن، یکی از این موارد است و معمولا اکثر کامیون هایی که در کوچه و معابر پارک هستند، جعبه های باطری آنها فاقد قفل می باشد به همین جهت باطری ها به راحتی سرقت می شوند.

ماشین آلات راه سازی نیز با توجه به ابنکه خارج از شهر و در جاده ها هستند و اکثرا بدون نگهبان می باشد با این مشکل مواجه می باشند.

بنابراین برای پیشگیری از سرقت و یا بعضاً خسارت های عمدی و حوادث احتمالی می بایست مالکان وسیله نقلیه مانند کامیون، لودر، غلطک و غیره این وسایل را در پارکینگ های مطمئن پارک کنند و در صورت امکان، نگهبان برای این وسایل گمارده شود و از دوربین های مداربسته برای پیشگیری از سرقت استفاده گردد تا شاهد کاهش موارد این چنینی باشیم.

لازم به ذکر است در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریع موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده