رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر : ۴۷۲۷۵
  • چاپ خبر : در بحث پرداخت عوارض معادن به شهر بافق فقط شرکت سنگ آهن مرکزی کمک نموده است
رئیس شورای شهر بافق:

در بحث پرداخت عوارض معادن به شهر بافق فقط شرکت سنگ آهن مرکزی کمک نموده است

سید محمد باقی زاده پرداخت مالیات و عوارض به شهرداری از سوی معادن و ادارات شهرستان را امری قانونی دانست و گفت: پرداخت عوارض مسئله ای قانونی است که باید در چهارچوب آن انجام گیرد و وظیفه ما مسئولان است که به شکل مصمم  پیگیر این موضوع باشیم.  به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس […]

سید محمد باقی زاده پرداخت مالیات و عوارض به شهرداری از سوی معادن و ادارات شهرستان را امری قانونی دانست و گفت: پرداخت عوارض مسئله ای قانونی است که باید در چهارچوب آن انجام گیرد و وظیفه ما مسئولان است که به شکل مصمم  پیگیر این موضوع باشیم.

 به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس شورای شهر در جلسه هم اندیشی توسعه شهرستان ضمن اظهار خرسندی از تقابل و همفکری بین مسئولان در جهت پیشبرد اهداف شهرستان به بحث عدم پرداخت مالیات از سوی معادن و ادارات بافق اشاره کرد و گفت: در پرداخت عوارض تنها شرکت سنگ آهن است که در این زمینه همکاری نموده است،زیرا مدیر عامل شرکت به عنوان فرد بومی دغدغه این شهر را دارد و همواره در راستا توسعه اهداف بافق کمک نموده است.

وی افزود:متاسفانه ما فراموش کردیم که دیگر معادن و ادارات نیز موظف به پرداخت عوارض به شهرداری هستند و تنها نگاه ها به سمت سنگ آهن سوق گرفته است.

باقی زاده با بیان این مطلب که راه آهن  باید برای 4 درصد حمل بار در شهر عوارض دهد اما هیچ مرجعی پیگیر آن نیست،تاکید کرد: پرداخت عوارض مسئله ای قانونی است که باید در چهارچوب آن انجام گیرد،همانطور که راه آهن باید عوارض خود را پرداخت نماید،دارایی نیز باید 3 درصد مالیات را به شهرداری دهد. وظیفه ما مسئولان است که به شکل مصمم  پیگیر این موضوع باشیم.

رئیس شورای شهر بافق با اشاره به طرح جامع شهرستان و مشکلات به وجود امده که سبب رنج مردم شده است،افزود: متاسفانه با وجود پیگیری های متعدد در این چند ساله هنوز مسئله مشاور حل نشده است و باید بصورت جد این موضوع از طریق کشور حل شود.

وی همچنین پیرامون مهاجرت افراد غیر بومی و آسیب هایی که شهر را تحت الشعاع خود قرار داده است،گفت: وجود افراد غیر بومی بر روی فرهنگ و اعتقادات دینی مردم تاثیر گذار بوده است،اگر این مشکل در این زمان رفع نشود در آینده با پیشروی قابل حل نخواهد بود.

باقی زاده در پایان سخنان خود از  پیگیری ها و کمک های  فرماندار بافق برای رفع مشکلات مربوط به جاده بافق – یزد و مساعدت مدیر عامل شرکت سنگ آهن تشکر نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده