رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
  • کد خبر : ۴۷۳۰۷
  • چاپ خبر : مدیریت صحیح و وحدت و دوستی مسئولین باعث آرامش و ارتقاء جایگاه بافق شده است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن:

مدیریت صحیح و وحدت و دوستی مسئولین باعث آرامش و ارتقاء جایگاه بافق شده است

محمد جواد عسکری مدیریت صحیح را علت وجود آرامش در شهر دانست و تاکید کرد: تلاش و همفکری مسئولان به همراه مدیریت صحیح سبب برقرای آرامش در بافق شده است و همین امر سبب شده تا ما بهتر بتوانیم تصمیم گیری کنیم و نتیجه آن صنعتی شدن بافق است. اگر با همان تفکرات گذشته حرکت […]

محمد جواد عسکری مدیریت صحیح را علت وجود آرامش در شهر دانست و تاکید کرد: تلاش و همفکری مسئولان به همراه مدیریت صحیح سبب برقرای آرامش در بافق شده است و همین امر سبب شده تا ما بهتر بتوانیم تصمیم گیری کنیم و نتیجه آن صنعتی شدن بافق است. اگر با همان تفکرات گذشته حرکت می کردیم مطمئنا به چنین پیشرفت بزرگی نمی رسیدیم.

به گزارش آفتاب بافق، محمد جواد عسکری،مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در جلسه هم اندیشی توسعه شهرستان با بیان اینکه تلاش کرده ایم تا بافق را به قطب صنعتی تبدیل نماییم گفت: در سال 91 گفتیم اگر همکاری از سوی مردم انجام گیرد در سه الی چهار سال آینده بافق را به قطب صنعتی تبدیل می کنیم و امروز شاهد وقوع این امر هستیم.در آن زمان برای شهرستان بودجه 5 هزار میلیاردی با توجه به طرح های توسعه در نظر گرفتیم که امروز بیش از 2 هزار میلیارد آن تحقق یافته است که کار بسیار بزرگی است.

وی با اظهار امیدواری از بهره برداری پروژه های  منظور شده به ویژه گندله سه چاهون تا پایان سال آینده افزود: ان شاءالله از اوایل سال 98 وارد بحث تولید محصول می شویم.همچنین پروژه مخازن آب، تصفیه خانه و فاضلاب شهری تا پایان سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در بحث جاده دسترسی برای تامین خوراک معادن  D19 و  برداشت از چاه های آب خاطر نشان کرد: اقدامات و تلاش های بسیاری در این زمینه انجام گرفته است و تا تیرماه سال آینده این طرح ها نیز به نتیجه خواهد رسید .

وی در بحث دریافت هزینه ها از ادارات و ارگانها داشتن هدف برای وصول این مبالغ را جدا از بحث آبادانی که در شهر صورت می گیرد،مورد تاکید و توجه قرار داد و افزود : باید زیر ساختهایی را در جهت ایجاد درآمدزایی برای آینده شهر داشته باشیم و مسئولان باید روی این مسئله سرمایه گذاری کنند،چرا که منابع همیشگی نخواهد بود و سرانجام روزی به پایان خواهد رسیدو باید به فکر نسل آینده نیز بود و تنها امروز را ندید.

عسکری با بیان اینکه در ماه 32 میلیارد تومان گردش مالی در سنگ آهن برای حقوق کارکنان انجام می گیرد اما شهر نمی تواند تمام گردش مالی آن را جذب کند خاطر نشان کرد: با توجه به قانون های جدیدی که وضع می شود و یا در حال تغییر است،باید زیر ساخت های پایداری را که اختیار آن بر عهده خود ما باشد ایجاد کنیم، اگر این کار توسط مسئولان انجام گیرد در آینده ای نزدیک درآمدی خارج از بحث های که تلاش می شود از محل مطالبات دریافت شود برای شهر فراهم می شود و در کنار جذب آن  اشتغالزایی نیز اتفاق میافتد.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گزاری نباید تنها معطوف به سنگ آهن باشد تصریح کرد: باید سرمایه گزاران دیگری را در کنار این کار آورد که با راه اندازی گندله سه چاهون سنگ آهن نیازمند تامین خدمات می شود و با ورود شرکت ها به شهرستان گردش مالی نیز انجام می گیرد.

زمانی که به عنوان مدیر عامل وارد این مجموعه شدم،بودجه سنگ آهن 460  میلیارد تومان بود و اکنون 1260 میلیارد است. این یعنی سه برابر انچه بوده وارد گردش مالی شهر شده است،چیزی که در خیلی از شهرستان ها اتفاق نیفتاده است.

 مدیر عامل شرکت سنگ آهن مدیریت صحیح را علت وجود آرامش در شهر دانست و تاکید کرد: تلاش و همفکری مسئولان به همراه مدیریت صحیح سبب برقرای آرامش در بافق شده است و همین امر سبب شده تا ما بهتر بتوانیم تصمیم گیری کنیم و نتیجه آن صنعتی شدن بافق است. اگر با همان تفکرات گذشته حرکت می کردیم مطمئنا به چنین پیشرفت بزرگی نمی رسیدیم.

وی بهره برداری از جاده دسترسی سنگ آهن تا تابستان سال آینده را نوید بخش اتفاقات بسیار خوب برای شهرستان بافق عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از جاده دسترسی و ترانزیت آن مردم می توانند این مسیر را برای سفر به شهرهای شمالی و مشهد انتخاب کنند. این پروژه عملا شمال را به جنوب و برعکس بهم وصل می کند که کار بسیار بزرگی است.

عسکری افزود : در همین راستا شهر بافق باید آمادگی پذیرش مسافران بسیاری را داشته باشد و هر گونه امکانات رفاهی را برای آرامش آنان مهیا کند،چرا که اگر نارضایتی صورت گیرد به بیرون شهر انعکاس داده می شود و این سبب توقف و یا حضور مسافران در مکانی دیگر می شود.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات و مساعدت های انجام گرفته از جمله مساعدت در ایجاد بیمارستان 110 تختخوابی بیمارستان ولیعصر، مبلمان شهری برای اتراق مسافرین و کمک به آموزش و پرورش بافق  را در راستای تربیت و پرورش نیروهای مهندس و پزشکان بومی برای آینده شهر عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن تمام  کارهای انجام شده را نتیجه وحدت، دوستی و حمایت مسئولان دانست و عنوان کرد : امروز بافق از جایگاه بسیار خوبی برخوردار شده  است و اگر به شرایط دیگر شهرها توجه شود متوجه خواهیم شد که وضعیت معیشتی آنان نسبت به بافق چقدر متفاوت است. چرا که ما امروز تنها شعار نمی دهیم و به معنای واقعی عمل می کنیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده