رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۴۷۳۵۶
  • چاپ خبر : کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از 2 سارق در بافق

کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از 2 سارق در بافق

2 سارق که ۶ دستگاه موتورسیکلت را از درب منازل و سطح شهر سرقت کرده بودند توسط تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان بافق دستگیر شدند. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این باره گفت: تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از سرقت […]

2 سارق که ۶ دستگاه موتورسیکلت را از درب منازل و سطح شهر سرقت کرده بودند توسط تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان بافق دستگیر شدند.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ محمد کمالی،فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این باره گفت: تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و با اطلاع از سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت از درب منازل و سطح شهر با اقدامات فنی و بررسی صحنه های سرقت و تحقیقات میدانی، سارقان موتورسیکلت را شناسایی کردند.

سرهنگ کمالی تصریح کرد: تیم عملیات پلیس آگاهی شهرستان در 2 عملیات هوشمندانه، سارقان را دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی یادآور شد: هر 2 سارق در تحقیقات پلیسی به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند که کاراگاهان پلیس با بازسازی صحنه ها اقدم به کشف هر ۶ دستگاه موتورسیکلت کردند.

سرهنگ کمالی افزود: در این راستا با تشکیل و تکمیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان درخواست کرد: وسایل نقلیه خود را در محل مناسب و پارکینگ نگهداری و از رها کردن موتورسیکلت ها در کوچه و خیابانها بدون قفل و زنجیر و وسایل ایمنی بازدارنده خودداری کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده