رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
  • کد خبر : ۴۷۳۷۱
  • چاپ خبر : باید بافق را به دیگر شهرستان ها و استان ها به عنوان نگینی در مرکز کشور معرفی کنیم
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

باید بافق را به دیگر شهرستان ها و استان ها به عنوان نگینی در مرکز کشور معرفی کنیم

محسن صادقیان راه موفقیت در زمینه گردشگری شهرستان را معرفی بافق عنوان و خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم در بحث گردشگری موفق باشیم  باید بافق را به دیگر شهرستان ها و استان ها به عنوان نگینی در مرکز کشور معرفی کنیم که این همت تمام مسئولین را می طلبد. به گزارش آفتاب بافق،محسن صادقیان،سرپرست […]

محسن صادقیان راه موفقیت در زمینه گردشگری شهرستان را معرفی بافق عنوان و خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم در بحث گردشگری موفق باشیم  باید بافق را به دیگر شهرستان ها و استان ها به عنوان نگینی در مرکز کشور معرفی کنیم که این همت تمام مسئولین را می طلبد.

به گزارش آفتاب بافق،محسن صادقیان،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد عصر امروز با حضور در بافق ضمن بازدید از چند طرح عمرانی در جلسه خدمات شهرستان نیز شرکت نمود.

در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ضمن تشکر از فرماندار بافق و تعامل مسئولین شهر با اشاره به  پتانسیل های خوب شهرستان در عرصه های مختلف،گفت: پیشرفت های بسیار خوبی در شهرستان به ویژه در بحث گردشگری به وقوع پیوسته است،ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی نیز خواهیم بود.

وی ایجاد زیر ساخت های مناسب برای شهر را از جمله وظایف مربوط به استان دانست و افزود: ایجاد زیر ساخت های مناسب برای شهرستان ها به ویژه در بحث سرمایه گزاری و حضور سرمایه گزاران و گردشگری را از وظایف خود می دانیم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه خدمات خوبی را ارائه دهیم.

صادقیان راه موفقیت در زمینه گردشگری شهرستان بافق را معرفی آن عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : اگر می خواهیم در بحث گردشگری موفق باشیم  باید بافق را به دیگر شهرستان ها و استان ها به عنوان نگینی در مرکز کشور معرفی کنیم،که این همت تمام مسئولین را می طلبد.

وی ایام نوروز را فرصتی مناسب برای انجام برنامه ریزی با محوریت گردشگردی دانست و گفت: می توان با تهیه و توزیع بروشورها یا پکیج های تبلیغاتی در شهرستان های دیگر اطلاع رسانی کرد تا مسافران مقصد سفر خود را به شهر بافق انتخاب کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه بافق در بحث اشتغالزایی از عملکرد بالایی برخوردار است و جزو شهرستان هایی است که کمترین آمار بیکاری را دارد،افزود: این امتیاز نتیجه تلاش مسئولان در جهت جذب تسهیلات به ویژه در بحث بومگردی،سرمایه گزاری و ایجاد جاذبه های روستایی است.

وی خاطر نشان کرد: بافق از پتانسیل های خوبی در زمینه هتل و اسکان و بومگردی برخوردار است که باید ضمن استفاده از این ظرفیت ها در کنار آن ارائه خدمات به مسافرین به بهترین شکل انجام شود.

بدون شک شهرستان بافق در بحث فرهنگی از شاخصه های بسیار بالایی برخوردار است و باید به گونه ای عمل کرد تا مسافران خاطره ای خوب از حضور خود در بافق داشته باشند.

صادقیان داشتن برنامه ریزی کوتاه مدت سه ساله و یا 5 ساله را برای اینده گردشگری به جهت توسعه آن امری لازم بیان کرد و گفت: قطعا سرمایه گزاری در بحث گردشگری مشکلاتی چون بیکاری و اقتصاد را حل خواهد کرد.

وی توجه به ایتام را بنا بر تاکید استاندار برای حضور آنان در برنامه های نوروزی از جمله جشن ها،جشنواره ها و دیگر برنامه های فرهنگی مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به ایتام از جمله وظایف ما است که باید مورد توجه قرار داد. دستگاه های اجرایی حتما در برنامه های خود بازدید از خانواده ایتام و کمک به آنان در حد توان داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در ادامه سخنان خود به مواردی چون فضا سازی شهر،کنترل قیمت محصول بازار در عید برای مسافرین،افزایش کیفیت محصولات، گشت ها و کشیک های نوروزی دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان در جاده اشاره کرد و از فرماندار بافق خواست تا برنامه های هلال احمر،اورژانس و حتی پلیس راه و راهداری را به جهت محل استقرار آنان در جاده مشخص نماید.

صادقیان همچنین در موضوع دیگری از سخنان خود خطاب به دستگاه های اجرایی و ادارات،بازدیدهای سرزده مسئولان استانی از شهرستان برای نظارت عملکرد آنان را مورد اشاره قرار داد.

وی در  بحث جذب سرمایه گزار بخصوص بخش خصوصی در بافق گفت: شهرستان بافق در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است،شرایط اعتباری و تخصیص به گونه ای است که همه دستگاه های اجرایی با آن مواجه هستند، تنها راه برون رفت از این مشکل و رونق بخشیدن به آن استفاده از بخش خصوصی است، هم در بحث سرمایه گزاری و هم واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی، تمام دستگاه های اجرایی مکلف هستند پروژهایی که جاذب هستند را برای بهره برداری هر چه سریعتر به بخش خصوصی واگذار کنند تا منافع آن به مردم باز گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بحث سرمایه گزاری نیز افزود: تمام مسئولان در شورای اسلامی شهر و شهرستان و دستگاه های اجرایی متولی باید برای جذب سرمایه گزار داخلی و خارجی تلاش کنند. ما نیز در مرکز استان مسیرها را  در جهت صدور مجوز در زمان کوتاه و تسهیل این امر برای سرمایه گزاران هموار می کنیم .این وظیفه ای است که مرکز استان بدنبال آن هست.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده