رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
  • کد خبر : ۴۷۳۹۷
  • چاپ خبر : در ایام نوروز بازار به طور کامل پایش می شود/ هیچ گونه مماشاتی با تخلفات احتمالی نخواهیم داشت
رئیس صنعت،معدن و تجارت:

در ایام نوروز بازار به طور کامل پایش می شود/ هیچ گونه مماشاتی با تخلفات احتمالی نخواهیم داشت

ولی ا.. رنجبر عصر امروز در جلسه خدمات شهرستان با تاکید بر اینکه در ایام نوروز بازار به طور پایش می شود،خاطر نشان کرد: هیچ گونه مماشاتی با تخلفات احتمالی نخواهیم داشت. به گزارش آفتاب بافق،ولی ا… رنجبر،رئیس صنعت معدن و تجارت عصر امروز در جلسه خدمات شهرستان پیرامون برنامه ریزی ها واقدامات انجام گرفته […]

ولی ا.. رنجبر عصر امروز در جلسه خدمات شهرستان با تاکید بر اینکه در ایام نوروز بازار به طور پایش می شود،خاطر نشان کرد: هیچ گونه مماشاتی با تخلفات احتمالی نخواهیم داشت.

به گزارش آفتاب بافق،ولی ا… رنجبر،رئیس صنعت معدن و تجارت عصر امروز در جلسه خدمات شهرستان پیرامون برنامه ریزی ها واقدامات انجام گرفته در جهت نظارت بر عملکرد بازار و مراکز خدماتی به مسافرین نوروزی گفت: در راستا اهدافی که طبق دستور العمل ستاد خدمات سفر مصوب و تشکیل شده است،بر کلیه واحد هایی که در شهرستان به میهمانان نوروزی ارائه خدمت می کنند،نظارت می شود.

وی با بیان اهم اقدامات برنامه ریزی شده و صورت گرفته  در شهرستان با توجه به نزدیک بودن به ایام عید نوروز افزود: از حدود 3 ماه پیش اکیپ های نظارتی تشکیل شد و تذکرات لازم به واحدهای صنفی برای رفع ایرادات انجام گرفت.

 رنجبر با تاکید بر اینکه اگر در ماه جاری مشکلات تذکر داده شده، رفع نشده باشد برخورد تعزیری خواهد شد،خاطر نشان کرد: خوشبختانه حدود 80 در صد از موارد تذکر داده شده رفع و برای باقیمانده کار پیگیر هستیم.

رئیس صنعت معدن و تجارت نظارت بر مراکز اقامتی در جهت خدمات رسانی به مسافرتی،بازرسی رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی و مراکز عرضه مواد غذایی به لحاظ بهداشت را از جمله موارد در دستور کار اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تلاش شده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد بخصوص انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بازرسان افتخاری نیز استفاده کنیم،افزود: برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز از جمله اقدامات انجام گرفته است که از تاریخ 96/12/3 آغاز و تا 96/12/10 ادامه خواهد داشت.

رنجبر برنامه ریزی برای تامین و توزیع کالاهای پر تقاضا در جهاد کشاورزی را دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در اسفند ماه سال جاری حدود 17 تن برنج و 3 تن تخم مرغ در شهرستان توزیع شد.

وی افزود: در بحث میوه شب عید نیز برنامه ریزی و عوامل آن مشخص شده است، مقرر شد در 5 نقطه از شهرستان توزیع میوه با قیمتی که مشخص خواهد شد،انجام گیرد.

رئیس صنعت معدن و تجارت با تاکید بر این موضوع که بازار به طور پایش می شود و هیچ گونه مماشاتی با تخلفات احتمالی نخواهیم داشت،ادامه داد: امیدوارم با اقدامات و برنامه های نظارتی صورت گرفته که به اعضای کمیته نیز ابلاغ شده است،هفته ای 2 روز،یکشنبه و چهارشنبه جدا از بحث های نظارتی که اداره صنعت معدن و تجارت دارد،در خدمت اکیپ های بازرسی مشترک اعم از اداره اماکن نیروی انتظامی،شبکه بهداشت و درمان،اتاق اصناف واداره تعزیرات حکومتی خواهیم بود و ان شاءالله با تلاش های انجام گرفته،در ایام نوروز واحد هایی مورد نیاز بر اساس شیفت های تدوین شده،حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده