رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
  • کد خبر : ۴۷۴۰۵
  • چاپ خبر : امکانات اقامتی برای اسکان بیش از 700 نفر از مسافران نوروزی در بافق ایجاد می شود
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق:

امکانات اقامتی برای اسکان بیش از 700 نفر از مسافران نوروزی در بافق ایجاد می شود

لیلی رنجبر در بحث اسکان و اقامت مسافران نوروزی گفت: امکانات اقامتی برای حدود 700 نفر از مسافرین در هتل ها،کمپ ها و بومگردی ها  انجام می گیرد،به علاوه مراکز اقامتی که تحت نظر آموزش و پرورش و یا سیار در نظر گرفته خواهد شد به این ظرفیت اضافه می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی […]

لیلی رنجبر در بحث اسکان و اقامت مسافران نوروزی گفت: امکانات اقامتی برای حدود 700 نفر از مسافرین در هتل ها،کمپ ها و بومگردی ها  انجام می گیرد،به علاوه مراکز اقامتی که تحت نظر آموزش و پرورش و یا سیار در نظر گرفته خواهد شد به این ظرفیت اضافه می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق در جلسه خدمات سفر شهرستان با اعلام برنامه های این مرکز در ایام نوروز گفت: به مناسبت آغاز سال جدید برنامه هایی همچون برپایی سفره هفت سین در اداره میراث فرهنگی و گردشگری بافق و اماکن تحت نظر از جمله کمپ ها و هتل ها انجام می گیرد.

همچنین برگزاری جشنواره ها،نمایشگاه های آیینی سنتی و صنایع دستی را بصورت بازارچه نوروزی در میدان خان خواهیم داشت.

وی راه اندازی موزه سیار توسط یکی از علاقمندان در روستای باقر آباد را برای افزایش بازده گردشگری از دیگر برنامه های میراث فرهنگی شهرستان عنوان کرد و افزود: بافق موزه های بسیاری دارد ولی با توجه به پتانسیل هایی که در روستای باقر آباد است،با برپایی موزه و چیدمان وسائل داخل آسیاب،یک موزه سیار را در این روستا با توجه به اینکه این منطقه جزو هدف های گردشگری شهرستان است برای افزایش بازده گردشگری انجام میدهیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق در بحث اعلام آمار بازدید کنندگان شهر از مراکزی مانند شرکت سنگ آهن، شهرداری و هلال احمر خواهان معرفی نماینده برای این امر شد و گفت: با معرفی نمایندگان از سوی این دستگاه ها خواستار این هستیم  تا هر روز صبح قبل از ساعت 9 آمار نفرات بازدید کننده روز قبل را به ما اطلاع دهند تا برای جمع بندی به فرمانداری ارائه کنیم.

وی همچنین از کلیه کمیته های شهرستان خواست تا فعالیت های انجام شده خود را بصورت مصور مکتوب نمایند و تا قبل از 15 فروردین به اداره میراث فرهنگی و گردشگری تحویل دهند.

رنجبر در ادامه سخنان خود از شهرداری درخواست اقدام برای رسیدگی به تابلوهای راهنما و معرفی اماکن و مراکز گردشگری را نمود و خاطر نشان کرد: در سال جدید همچون ایام دیگر سال بحث نظافت اماکن تحت نظر را انجام خواهیم داد، اما شهرداری مساعدت و پیگیری نماید تا نظافت روزانه میدان خان  همچون سال های گذشته انجام شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق در بحث اسکان و اقامت مسافران نوروزی گفت: امکانات اقامتی برای حدود 700 نفر از مسافرین در هتل ها،کمپ ها و بومگردی ها  انجام می گیرد،به علاوه مراکز اقامتی که تحت نظر آموزش و پرورش و یا سیار در نظر گرفته خواهد شد و به این ظرفیت اضافه می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده