رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
  • کد خبر : ۴۷۴۴۰
  • چاپ خبر : بهسازی کشتارگاه بافق با هدف بهداشت و افزایش سطح امنیت غذایی مردم

بهسازی کشتارگاه بافق با هدف بهداشت و افزایش سطح امنیت غذایی مردم

شهردار بافق از اجرایی شدن عملیات بازسازی کشتارگاه  در راستای ارتقای کیفیت بهداشتی و امنیت غذایی مردم این شهر خبر داد. به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام مطلب فوق گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل ساخت سالن پیش سرد کن استاندارد برای نگهداری گوشت ، اصلاح خط کشتار و سیستم فاضلاب […]

شهردار بافق از اجرایی شدن عملیات بازسازی کشتارگاه  در راستای ارتقای کیفیت بهداشتی و امنیت غذایی مردم این شهر خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام مطلب فوق گفت: عملیات اجرایی این پروژه شامل ساخت سالن پیش سرد کن استاندارد برای نگهداری گوشت ، اصلاح خط کشتار و سیستم فاضلاب کشتارگاه و همچنین احداث و بهره برداری اتاق های ویژه امعاء و احشاء دام است.

وی سرمایه گذاری این پروژه را بیش از 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم از محل اعتبارات شهرداری بافق تامین شده است.

شهرداربافق زمان بهره برداری از این پروژه را پایان سال جاری اعلام و بیان کرد: توجه به امر سلامتی شهروندان اولویت اصلی شهرداری می باشد و باید ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان از طریق  نظارت برفعالیت  کشتارگاه  افزایش پیدا کند.

نوروززاده با بیان اینکه این کشتارگاه ظرفیت تولید بالغ بر 6 تن گوشت گرم دام سبک و سنگین را دارد،تصریح کرد: این واحد نخستین کشتارگاه  فعال دام در بافق است که با ساماندهی و به روز آمدی امکانات، باعث ارتقاء بهداشت و امنیت غذایی مردم می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده