رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
  • کد خبر : ۴۷۴۶۲
  • چاپ خبر : نمایشگاه نقاشی رنگها و سایه ها فرصتی برای تمامی دانش آموزان/8 الی 14 اسفندماه 96
گزارش تصویری:

نمایشگاه نقاشی رنگها و سایه ها فرصتی برای تمامی دانش آموزان/8 الی 14 اسفندماه 96

  سید رسول بهشتی زاده بافقی معلم آموزشگاه پسرانه حر در اقدامی خلاقانه نمایشگاه نقاشی  شاگردان با استعداد خود دایر نمود.   به گزارش آفتاب بافق،سید رسول بهشتی زاده بافقی،متولد سال 74 رشته علوم تربیتی و معلم مقطع ششم ابتدایی آموزشگاه پسرانه حر در اقدامی خلاقانه نمایشگاه گروهی نقاشی را به همراه شاگردان خود برگزار […]

 

سید رسول بهشتی زاده بافقی معلم آموزشگاه پسرانه حر در اقدامی خلاقانه نمایشگاه نقاشی  شاگردان با استعداد خود دایر نمود.

 

به گزارش آفتاب بافق،سید رسول بهشتی زاده بافقی،متولد سال 74 رشته علوم تربیتی و معلم مقطع ششم ابتدایی آموزشگاه پسرانه حر در اقدامی خلاقانه نمایشگاه گروهی نقاشی را به همراه شاگردان خود برگزار نمود.

 

وی درباره انگیزه خود از ترسیم تابلوهای نقاشی به همراه شاگردانش و برگزاری نمایشگاه آثار آنها گفت: یکبار در زمان اشتغال به تحصیل در دانشگاه ؛  نقاشی سه بعدی به طول 15 متر ترسیم کردم، برای اولین بار دیدم یکی از شاگردانم که نقاشی اش بسیار خوب است،آرم پرسپولیس را می کشد.آن جا بود که به دانش آموزان پیشنهاد دادم تا به کلاس طراحی برویم. بعد از جلسه اول شاهد استقبال آن برای یادگیری نقاشی شدم و قرار شد یک نمایشگاه گروهی دایر کنیم.

 

این معلم خلاق با بیان اینکه پیش از این قصد برپایی نمایشگاه را داشته است و دیدن استعدادهای شاگردانش سبب شد تا این امر زودتر اتفاق بیافتد،افزود: با دیدن علاقه خود و دانش آموزان تصمیم گرفتیم روزهای آخر هفته به مدرسه بیاییم و نقاشی کنیم. این کار طی 2 ماه از ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر به طول می کشید.

 

بهشتی زاده با اشاره به اینکه برای هر کدام از این نقاشی ها 2 الی 6 ساعت زمان صرف شده است ،خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حضور 14 نفر از دانش آموزان مقطع ششم انجام گرفته است و از تاریخ 8 الی 14 اسفند ماه برای بازدید علاقمندان دائر می باشد.

 

وی تصریح کرد:استعداد های دانش آموزان تنها درس نیست و از طریق هنر می توان مطالب بسیاری را به آنان آموزش داد.

 

این معلم خلاق در پایان سخنان خود خطاب به والدین گفت: نباید این را فراموش کنیم که رفتار بد فرزندان نشأت گرفته از برخوردهای والدین است،نباید به آنان سخت گرفت و  آنان را تنها به درس و علم آموزی تاکید کرد.باید اجازه داد تا استعدادهای درونی آنان شکوفا شود.

 

بهشتی زاده  در پایان سخنان خود از حمایت ها و همکاری های جلیل خالقدادی،مدیر آموزشگاه حر و رنجبر رئیس و قاسم زاده معاونت پرورشی آموزش و پرورش نمود.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده