رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
  • کد خبر : ۴۷۵۰۴
  • چاپ خبر : حضور شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

حضور شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سمپوزیوم و نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

بیستمین دوره سمپوزيوم سالانه فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولادی كه زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ايران و با همكاري يكي از واحدهاي فولاد كشور در  8 و 9 اسفند ماه سال جاري در کیش برگزار شده است. به گزارش آفتاب بافق: سمپوزیوم فولاد کیش به […]

بیستمین دوره سمپوزيوم سالانه فولاد توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحدهای فولادی كه زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ايران و با همكاري يكي از واحدهاي فولاد كشور در  8 و 9 اسفند ماه سال جاري در کیش برگزار شده است.

به گزارش آفتاب بافق: سمپوزیوم فولاد کیش به مدت دو روز با رویکرد ” توسعه صنعت فولاد با حفظ محیط زیست و بازیافت پسماندها ” با حمایت و همیاری شرکت فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، فولاد آلیاژی ایران، تهیه و تولید مواد معدنی ایران و فرانسوز یزد در جزیره کیش برگزار شد.

محمد محمدی ، مسول امور نمایشگاه های شرکت  سنگ آهن مرکزی بافق با اعلام حضور این شرکت در نمایشگاه جانبی سمپوزیوم فولاد   کیش گفت :

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 7000 متر مربع با حضور 280 شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی مانند اتریش ، آلمان ،  اسپانیا، ایتالیا ، انگلیس ، چین و ژاپن در روزهای 8 و 9 اسفند ماه   از ساعت 9 صبح الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش دایر میباشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده