رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر : ۴۷۵۲۱
  • چاپ خبر : روز احسان و نیکوکاری، روز شکوه محبت/ جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری

روز احسان و نیکوکاری، روز شکوه محبت/ جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری

جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری صبح امروز با حضور اعضای این ستاد در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار گردید. به گزارش آفتاب بافق؛ درآستانه سال جدید و پایان سال جاری جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری با شعار “لبخند می کاریم” صبح امروز درمحل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) با حضور اعضای این ستاد […]

جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری صبح امروز با حضور اعضای این ستاد در محل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار گردید.

به گزارش آفتاب بافق؛ درآستانه سال جدید و پایان سال جاری جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری با شعار “لبخند می کاریم” صبح امروز درمحل کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) با حضور اعضای این ستاد برگزار گردید.
دراین جلسه سید رضا هاشمی پور،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای ستاد بیان کرد :درطول سال نهاد کمیته امداد 2 برنامه مهم و جشن بزرگ را با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج سازندگی درسطح آموزشگاه ها و پایگاه های جمع آوری کمک های مردی برگزارمی کند.
وی افزود: این برنامه ها در قالب جشن عاطفه ها در ابتدای سال تحصیلی وجشن نیکوکاری در پایان سال تحت عنوان جشن نیکوکاری برگزارمی شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: طبق روال گذشته و برنامه ریزی های صورت گرفته، کمک های جمع اوری شده توسط واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد،مدیریت آموزش وپرورش و آموزشگاه ها در بین دانش اموزان ومحرومین شناسایی شده هزینه می گردد.

درادامه این جلسه مدیر  اموزش و پرورش شهرستان بافق از اقدامات گرفته برای اجرای این 2 برنامه ملی و کشوری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری مسئولان در آموزشگاه ها اظهار خرسندی کرد و افزود: فقر مالی یکی از مشکلاتی است که امروز میان برخی از دانش آموزان در زمینه تحصیل و فراگیری علم وجود دارد.امیدواریم  با همت خیرین ونیکوکاران بتوانیم گوشه ای از مشکلات مالی برخی از این علم آموزان را برطرف سازیم.

در پایان این جلسه پیرامون برگزاری برنامه زنگ نیکوکاری در مدارس بحث و تصمیم گیری شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده