رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
  • کد خبر : ۴۷۵۷۳
  • چاپ خبر : توزیع 1500 کیلو مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار از فردا در  نمایشگاه بهاره آغاز می شود
رئیس صنعت،معدن و تجارت بافق:

توزیع 1500 کیلو مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار از فردا در نمایشگاه بهاره آغاز می شود

 ولی الله رنجبر عصر امروز در بازدید از نمایشگاه بهاره شهرستان بافق گفت: از فردا پنجشنبه 10 اسفند ماه 1500 کیلو مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار در نمایشگاه بهاره توزیع می شود. به گزارش آفتاب بافق،طالعی معاون فرماندار عصر امروز به همراه رئیس اتاق اصناف،رئیس صنعت، معدن و تجارت و نماینده بهداشت […]

 ولی الله رنجبر عصر امروز در بازدید از نمایشگاه بهاره شهرستان بافق گفت: از فردا پنجشنبه 10 اسفند ماه 1500 کیلو مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار در نمایشگاه بهاره توزیع می شود.

به گزارش آفتاب بافق،طالعی معاون فرماندار عصر امروز به همراه رئیس اتاق اصناف،رئیس صنعت، معدن و تجارت و نماینده بهداشت از نمایشگاه بهاره شهرستان بافق بازدید کردند.

ولی الله رنجبر،رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بافق با بیان اینکه  136 غرفه امسال در نمایشگاه بهاره مشغول به فعالیت می باشد،گفت:عمده محصولات این نمایشگاه پوشاک،خشکبار،کیف و کفش و صنایع دستی می باشد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد شرایط مناسب برای خرید با توجه به روزهای پایانی سال در راستای تنظیم بازار و کنترل اقلام مورد ضروری مردم بیان کرد.

رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بافق پیرامون نحوه واگذاری غرفه ها تصریح کرد: واگذاری غرفه ها  بر اساس تصمیم گیری کارگروه برگزاری نمایشگاه و کمیته راهبردی مشخص و انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه روزانه بین 3 الی 4 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می کنند که نسبت به سال گذشته بسیار خوب است،خاطر نشان کرد: از فردا پنجشنبه 10 اسفند ماه 1500 کیلو مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار توزیع می شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده