رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر : ۴۷۵۹۷
  • چاپ خبر : برگزاری چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق +تصاویر

برگزاری چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق +تصاویر

چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق درسال جاری برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق با حضور معاون فرماندار،مسئولین ارگان ها و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری با محوریت پیگیری مصوبات گذشته و تصمیم گیری های لازم در جهت مناسب سازی اماکن و معابر […]

چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق درسال جاری برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی و شورای سالمندان بافق با حضور معاون فرماندار،مسئولین ارگان ها و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری با محوریت پیگیری مصوبات گذشته و تصمیم گیری های لازم در جهت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و همچنین تکریم جایگاه سالمندان تشکیل شد.

در این جلسه محمدعلی طالعی،معاون فرماندار و رئیس جلسه،مکاتبه معلولین خطاب به فرماندار مبنی بر احقاق حقوق معلولین از جمله اجرای صحیح قوانین مناسب سازی توسط مسئولین شهرستان را قرائت نمود.

در ادامه محسن خوشگذران،رئیس بهزیستی بافق و دبیر جلسه با بیان گزارشی از عملکرد صورت گرفته مصوبات جلسات گذشته سال جاری،خواستار جدیت بیشتر در اجرای صحیح قوانین مناسب سازی و تامین شهری بدون مانع در راستای تکریم جایگاه 30درصدی جمعیت جامعه از جمله سالمندان  و ناتوانان جسمی حرکتی شد.

وی افزود: با توجه به بعضی کوتاهی ها در نظارت بر اجرای صحیح قوانین مناسب سازی از سوی دفاتر فنی ارگان های ذیربط،شاهد هزینه کردهای مضاعف در سطح شهرستان خصوصا بخش مبلمان شهری هستیم که با هماهنگی بین کارشناسان مناسب سازی می توان مانع هدر رفتی هزینه ها شد.

در پایان با توجه به بررسی ها و نظرات اعضاء،تایید نقشه های پروژه های عمرانی و شهری توسط نظام مهندسی،پیگیری مجدانه فرمانداری نسبت به کوتاهی های صورت گرفته در این امر،همکاری ادارات و نهادها جهت تشکیل بنیاد فرزانگان در شهرستان از جمله مصوبات بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده