رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر : ۴۷۶۵۲
  • چاپ خبر : اشتباهی که در نیمه اول مرتکب شدیم به قیمت باخت ما تمام شد
سرمربی تیم پرسپولیس:

اشتباهی که در نیمه اول مرتکب شدیم به قیمت باخت ما تمام شد

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره شکست پرسپولیس در دربی 86 گفت: تلاش کردیم با تعویض ها کاری انجام دهیم تا تغییر ایجاد شود. استقلال در نیمه اول خوب عمل کرد ولی در نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود،اما خیلی سخت است مقابل چنین تیمی موقعیت گل زیادی ایجاد کرد. به […]

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود با خبرنگاران درباره شکست پرسپولیس در دربی 86 گفت: تلاش کردیم با تعویض ها کاری انجام دهیم تا تغییر ایجاد شود. استقلال در نیمه اول خوب عمل کرد ولی در نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود،اما خیلی سخت است مقابل چنین تیمی موقعیت گل زیادی ایجاد کرد.

به گزارش آفتاب بافق،نشست خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی دربی 86 با خبرنگاران برگزار شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در این بازی با وجود تعویض بازیکن اما تغییری در تاکتیک بازی ایجاد نشد و این اشتباه فنی سبب باخت تیم پرسپولیس شد،گفت: ما در نیمه اول نتوانستیم بازی را همراه با پاس کاری توأم انجام دهیم و همین سبب از دست دادن توپ می شد، وقتی موقعیتی را بدست می آوریم و بدنبال استفاده از آن می شدیم خیلی راحت توپ را از دست می دادیم. تلاش کردیم با تعویض ها کاری انجام دهیم تا تغییر ایجاد شود. در نیمه دوم ابتکار عمل دست ما بود اما خیلی سخت است مقابل چنین تیمی موقعیت گل زیادی ایجاد کرد.

برانکو در پاسخ به دیگر خبرنگار این نشست مبنی بر اینکه بازی امروز تیم پرسپولیس به گونه ای بود که به قول معروف “بزن زیرش بود ” و اگر این شکل بازی نمی کرد ما به گل های بیشتری به ویژه در نیمه اول دست پیدا می کردیم، بیان کرد: باید اعتراف کنم نظر آقای شفر را متوجه نشدم اگر ایشان انتظار زدن گل بیشتری را داشتند، لابد فکر می کردند ما باید نیمه فعال بازی کنیم.آنان در نیمه اول خوب عمل کردند اما در نیمه دوم ما کاملا به بازی مسلط بودیم و توانستیم حریف را تحت فشار خود قرار دهیم.دربی به گونه ای است که یک اشتباه در آن به قیمت گزافی تمام می شود. آنان از خطا ما استفاده کردند و پیروز شدند.

یکی از خبرنگاران در اظهار نظر خود خطاب به سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیم شما یقینا در نیمه اول پاس کمتری نسبت به استقلال داشت اما در نیمه دوم تیم پرسپولیس پاس بیشتری نسبت به حریف انجام داد و این نشانگر این است که شما تغییر تاکتیک داشته اید،احساس می کنم استقلال خیلی تغییر کرده بود و بسیار تاکتیکی عمل می کرد، آن ها از قبل و بعد بازی با تیم سپید رود این کار را به نمایش گذاشتند و بسیار منظم با تک ضرب ها کار کردند دقیقا مانند ترفند شما،نظرتان درباره تیمی که مثل شما کار کرد و به این سبک پیروز شد، اما پرسپولیس نتوانست همتای آن این کار را انجام دهد چیست؟

– من در مصاحبه قبلی خود گفتم استقلال تیم عالی دارد،اما مسئله الان فرق می کند. آنان 15 امتیاز از ما عقب تر هستند،زیرا ما در طول فصل یک ثبات عالی را از خود نشان دادیم و افت و باخت بسیار کمی در طول لیگ داشتیم.تیمی هستیم که تعداد بسیاری بازیکن ملی پوش دارد. استقلال هم همین طور است،حضور مامک و شجاعیان،بازیکنان ملی پوش بیانگر آن است که استقلال اتفاقی نیامده است تا به این رده جدول برسد اما خب به هر حال دربی مسابقه خاص با انتظارات و روند مخصوص خودش است و فشار مضاعف آن بر همه شرکت کنندگان آن خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده