رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
  • کد خبر : ۴۷۷۲۰
  • چاپ خبر : برگزاری مجمع هم اندیشی بافق ها و بهابادی های مقیم در یزد
گزارش تصویری:

برگزاری مجمع هم اندیشی بافق ها و بهابادی های مقیم در یزد

جلسه هم اندیشی افراد مقیم بافق و بهاباد در یزد روز گذشته با حضور مسئولان این 2 شهرستان درتالارفرهنگیان استان برگزار گردید.  به گزارش آفتاب بافق، مجمع هم اندیشی افراد مقیم بافق و بهاباد در یزد روز گذشته با حضور امامان جمعه و فرمانداران بافق و بهاد،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از […]

جلسه هم اندیشی افراد مقیم بافق و بهاباد در یزد روز گذشته با حضور مسئولان این 2 شهرستان درتالارفرهنگیان استان برگزار گردید.

 به گزارش آفتاب بافق، مجمع هم اندیشی افراد مقیم بافق و بهاباد در یزد روز گذشته با حضور امامان جمعه و فرمانداران بافق و بهاد،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبنظران و افراد مقیم این 2 شهرستان درتالارفرهنگیان استان برگزار گردید.

در ابتدا این جلسه  دکتر نوری شادکام،معاونت دانشگاه علوم پزشکی یزد به بیان اهداف و برنامه های جلسات هم اندیشی سالیانه از جمله امکان سنجی فعالیت های سرمایه گذاری وایجاد اشتغال،شناسایی معضلات فرهنگی و بررسی  راهکارهای اصلاح و ارتقاء فرهنگ کار در این 2 منطقه پرداخت.

سپس تعدادی از کارشناسان  پیرامون راهکارهای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال درطرح های مهم معدنی ، گردشگری ، صنعتی و سایر موارد مطالبی را ارائه نمودند .

 درادامه نیز آقایان حجه الاسلام معزالدینی امام جمعه موقت یزد، حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق وحجه الاسلام و المسلین بشکانی امام جمعه بهاباد ، محمد رضا صباغیان نمایده بافق و بهاباد ،محمد زاده رحمانی فرماندار بافق،خانی زاده فرماندار بهاباد، سید علی  نوروززاده شهردار بافق،آزادی عضو شوای اسلامی شهر یزد ،دکتر برخورداری ریاست دانشگاه علم و صنعت و شهردار بهاباد به بیان راه حل هایی برای رفع مسائل و مشکلات اشتغال و سرمایه گذاری پرداختند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده