رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
  • کد خبر : ۴۷۷۸۶
  • چاپ خبر : کسب مقام سوم تیم رباتیک بافق در مسابقات لیگ رباتهای جنگجو

کسب مقام سوم تیم رباتیک بافق در مسابقات لیگ رباتهای جنگجو

  تیم دانش آموزی مدرسه نمونه اندیشه بافق که با حمایت پژوهش سرای مفیدی در مسابقات ملی آموزش و نوآوری و ابتکار دانش آموزان سراسر کشور شرکت نمود به 2 مقام سوم و پنجم در رشته ربات جنگجو دست یافت.. به گزارش آفتاب بافق، تیم  پژوهش سرای مفیدی متشکل از دانش آموزان نمونه اندیشه بافق […]

 

تیم دانش آموزی مدرسه نمونه اندیشه بافق که با حمایت پژوهش سرای مفیدی در مسابقات ملی آموزش و نوآوری و ابتکار دانش آموزان سراسر کشور شرکت نمود به 2 مقام سوم و پنجم در رشته ربات جنگجو دست یافت..

به گزارش آفتاب بافق، تیم  پژوهش سرای مفیدی متشکل از دانش آموزان نمونه اندیشه بافق با شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزان سراسر کشور (نادکاپ شریف)  توانستند از بین 27  تیم شرکت کننده در لیگ رباتهای جنگجو به مقام سوم دست یابند.

عباسعلی ریاحی مربی تیم دانش آموزی پژوهش سرای مفیدی بافق با بیان اینکه این مسابقات در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد افزود : ابوالفضل رهنما ؛ علی تفکری و نیما تفکری علیرغم نقص فنی ربات توانستند در بین 54 تیم شرکت کننده به مقام پنجم تیمی دست یابند.

وی در پایان با قدردانی از مسئولین پژوهش سرای مفیدی و مدیران آموزش و پرورش بافق،گفت : امیدوارم با شناسایی استعدادهای دانش آموزان زمینه رشد و شکوفایی آنان و شرکت در مسابقات و آزمون های مختلف فراهم شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده