رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
  • کد خبر : ۴۷۸۸۵
  • چاپ خبر : تجهیزات جدید شرکت کوپرن آلمان در مسیر بارگیری و حمل به ایران/ قطعات شرک تیس کروپ آماده ارسال است
گامی دیگر بسوی بافق صنعتی:

تجهیزات جدید شرکت کوپرن آلمان در مسیر بارگیری و حمل به ایران/ قطعات شرک تیس کروپ آماده ارسال است

قطعات و تجهیزات 2 شرکت آلمانی سازنده گندله سه چاهون بافق آماده بارگیری و ارسال به ایران جهت نصب  در محل و تکمیل کارخانه گندله بافق شد. به گزارش آفتاب بافق،بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون بافق با اعلام این خبر گفت :تعدادی از قطعات و تجهیزات استکر که در شرکت تیسن کروپ آلمان […]

قطعات و تجهیزات 2 شرکت آلمانی سازنده گندله سه چاهون بافق آماده بارگیری و ارسال به ایران جهت نصب  در محل و تکمیل کارخانه گندله بافق شد.

به گزارش آفتاب بافق،بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون بافق با اعلام این خبر گفت :تعدادی از قطعات و تجهیزات استکر که در شرکت تیسن کروپ آلمان طراحی و ساخته شده است آماده حمل و ارسال به گندله سه چاهون می باشد.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات مالی که بین شرکت تیسن کروپ و آذران وجود داشت و قرار بود حمل این تجهیزات به تاخیر بیفتد افزود : خوشبختانه با درایت و پیگیری و حمایت مدیر عامل سنگ آهن مرکزی بافق و انتقال نظرات وی به شرکت های آلمانی طرف قرارداد مقرر شد طبق برنامه از قبل پیش بینی شده حمل و انتقال قطعات ساخته شده به سمت ایران انجام شود .

مجری پروژه گندله سه چاهون در پایان بیان کرد: تجهیز  HPGR که توسط شرکت کوپرن در حال ساخت و بازرسی نهایی می باشد تا شهریور سال آینده به ایران انتقال می یابد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده