رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
  • کد خبر : ۴۷۹۷۱
  • چاپ خبر : تکریم بازنشستگان آئینه شاغلین شرکت سنگ آهن بافق
گزارش تصویری:

تکریم بازنشستگان آئینه شاغلین شرکت سنگ آهن بافق

احترام به پیشکسوتان(بازنشستگان) شامل قانون و قاعده خاصی نیست، کافی است کمی به آنان توجه نمود و به مسائل و مشکلات آنان به دقت تمرکز کرد تا در جهت حل آنان قدم برداریم. به گزارش آفتاب بافق، بازنشستگان افرادی هستند که حداقل ۳۰ سال از بهترین سالهای عمر خود را در ادارات و سازمان های […]

احترام به پیشکسوتان(بازنشستگان) شامل قانون و قاعده خاصی نیست، کافی است کمی به آنان توجه نمود و به مسائل و مشکلات آنان به دقت تمرکز کرد تا در جهت حل آنان قدم برداریم.

به گزارش آفتاب بافق، بازنشستگان افرادی هستند که حداقل ۳۰ سال از بهترین سالهای عمر خود را در ادارات و سازمان های مختلف، به سر برده اند و حال که به گفته بعضی از عزیزان پیشکسوت(بازنشسته) – البته با نظر نگارنده کاملاً این گفته متفاوت است- نیروی بدنی انان کاهش یافته و توانایی گذشته را ندارند و به گوشه ای پناه می برند، شایسته است به نحو مقتضی و در نهایت احترام با این گنجینه های پر ارزش نیروی انسانی رفتار شود و آنان را مورد تکریم قرار دهند.

روابط عمومی شرکت سنگ آهن در ادامه مراسم تقدیر و تشکر از 30 سال خدمت صادقانه،با حضور در منزل افرادی که به تازگی به افتخار باز نشستگی نائل شده اند،همراه با مسئول مربوطه از آنان تجلیل و قدردانی نمودند.

روز گذشته نیز با حضور حجت الاسلام واعظی، محمد تقی آقایی مسئول صندوق بازنشستگان شرکت سنگ آهن و سید مصطفی فخری از 6 بازنشسته شرکت سنگ آهن تجلیل شد.

 آقای تشکری، بازنشسته قسمت تعمیرات خردایش با حضور جلالی سرپرست

 آقای میر ابوالقاسمی بازنشسته قسمت تعمیرات، با حضور حاج احمد زکی زاده سرپرست

آقای منقل ساز بازنشسته قسمت تدارکات با حضور علی رضا دهستانی سرپرست

 آقای شریعت زاده بازنشسته قسمت ترابری شرکت با حضور حاج احمد زکی زاده سرپرست

آقای حسینی بازنشسته قسمت ترابری با حضور حاج احمد زکی زاده سرپرست

 آقای تفکری بازنشسته برق شبکه  با حضور حامد تقکری سرپرست

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده