رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
  • کد خبر : ۴۸۰۵۷
  • چاپ خبر : پیام رئیس منابع طبیعی بافق  به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

پیام رئیس منابع طبیعی بافق به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری

کمال کریمی با صدور پیامی آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی داشت. به گزارش آفتاب بافق ، کمال کریمی،رئیس منابع طبیعی بافق با صدور پیامی آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است: در چشم انداز روشن خلقت، درخت کلمه نیست، معنای بودن و […]

کمال کریمی با صدور پیامی آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی داشت.

به گزارش آفتاب بافق ، کمال کریمی،رئیس منابع طبیعی بافق با صدور پیامی آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

در چشم انداز روشن خلقت، درخت کلمه نیست، معنای بودن و بر آمدن در سازواره نظام احسن و تعالی بخش روح خسته خاکیان است و در گستره بی زوال حقیقت، این طبیعت است که آرامش را به انسان های سرگشته در هیاهوی صنعت ارزانی می دارد.

روز درختکاری نماد و نمود انس انسان با طبیعت و فرصت دوباره تعظیم در برابر خالق و تفکر در زیبایی های بی بدیل نظام آفرینش است.

بی شک غرس هر نهال، گامی در جهت زیباتر شدن هستی است و هر درخت تکیه گاه نگاه افق پیمای همه زیبا اندیشان و تصویر افول ناپذیر عظمت الهی ست.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری از مردم شریف بافق درخواست می نمایم تا با سپردن نهالی جوان با دست های با سخاوت خود به خاک گهربار بافق ، با همراهی و مشارکت ، گامی در راستای سرسبزی و طراوت روزافزون این کهن شهر دیار دارالشجاعه بردارند.

رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق

            کمال کریمی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده