رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
  • کد خبر : ۴۸۰۶۱
  • چاپ خبر : “تب و تشنج کودکان را جدی بگیریم”
دکتر حبیبیان متخصص کودکان:

“تب و تشنج کودکان را جدی بگیریم”

اولین هم اندیشی بیماری کودکان با موضوع تب و تشنج ، عصر روز گذشته با سخنان دکتر سمانه حبیبیان بافقی متخصص اطفال در سینما قدس آهنشهر برگزار شد به گزارش آفتاب بافق؛ این همایش از سوی مدیریت واحد HSE شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با همکاری روابط عمومی و واحد آموزش و پژوهش این شرکت برگزار […]

اولین هم اندیشی بیماری کودکان با موضوع تب و تشنج ، عصر روز گذشته با سخنان دکتر سمانه حبیبیان بافقی متخصص اطفال در سینما قدس آهنشهر برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق؛ این همایش از سوی مدیریت واحد HSE شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با همکاری روابط عمومی و واحد آموزش و پژوهش این شرکت برگزار شد که با استقبال بسیار خوب مادران دلسوز و آگاه بافقی همراه شد.

در این هم اندیشی دکتر سمانه حبیبیان به مبحث تب و تشنج در کودکان اشاره و تاکید کرد : تب در کودکان زیر سه ماه دارای حساسیت ویژه است و مادران می بایست آن را جدی گرفته و به آن اهمیت دهند .

وی در ادامه به راهکارهای درمان و کاهش تب در نوزادان اشاره  کرد و افزود : تب کردن در کودکان تا سه روز پس از تزریق واکسن طبیعی است و کاهش گریه کودک و عطش زیاد از علائم کاهش آب بدن در کودکان می باشد.

پزشک متخصص کودکان در بخش دیگری از سخنان خود بحث تشنج در نوزادان را تشریح نموده و نحوه رفتار و برخورد مادران در زمان تشنج احتمالی کودکان را آموزش داد .

در پایان این همایش با طرح سوالاتی از مباحث عنوان شده به نفراتی که پاسخ صحیح را می دادند هدایایی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده