رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۴۸۲۴۰
  • چاپ خبر : زنگ احسان و نیکوکاری درمدرسه شهید صدر روستای مبارکه طنین انداز شد
گزارش تصویری:

زنگ احسان و نیکوکاری درمدرسه شهید صدر روستای مبارکه طنین انداز شد

همزمان با سراسرکشوراسلامی ایران زنگ احسان ونیکوکاری درمدرسه شهیدصدرروستای مبارکه نواخته شد.  به گزارش آفتاب بافق،زنگ احسان و نیکوکاری با شعار” جوانه لبخند می کاریم ” در آموزشگاه شهید صدر مبارکه نواخته شد. این مراسم  با حضور مسئولین ارگان ها ونهادهای دولتی و غیردولتی برگزار شد.  محمد علی طالعی،معاون فرماندار با اشاره به مسئله انفاق […]

همزمان با سراسرکشوراسلامی ایران زنگ احسان ونیکوکاری درمدرسه شهیدصدرروستای مبارکه نواخته شد.

 به گزارش آفتاب بافق،زنگ احسان و نیکوکاری با شعار” جوانه لبخند می کاریم ” در آموزشگاه شهید صدر مبارکه نواخته شد.

این مراسم  با حضور مسئولین ارگان ها ونهادهای دولتی و غیردولتی برگزار شد.

 محمد علی طالعی،معاون فرماندار با اشاره به مسئله انفاق نیکوکاری در زمان های گذشته از سوی کشاورزان به هنگام برداشت،گفت:کشاورزان محصولات زراعی خود تحت عنوان “دست رهگذر” که هرانسان فقیری ازکنارمحصولات زراعی جمع اوری شده می گذشت،مالک برای افزایش خیر و برکت در محصولات مقداری از آن را برای کمک به فقرا انجام می دادند و این نشان از اعتقاد راسخ مردم به مساله دستگیری از نیازمندان وفقراوتوجه به آنها می باشد.

 درادامه رئیس اداره آموزش وپرورش با اشاره به همکاری همه جانبه این ارگان و کمیته امداد  امام خمینی (ره)در جهت برگزاری این جشن ملی بیان کرد:  نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره)  درجهت رسیدگی به نیازدانش آموزان بی بضاعت برنامه بسیارمدون و جامعی را با همکاری بسیج سازندگی و سازمان آموزش وپرورش و دیگر ارگانها دارد،که این کمک های دانش آموزان می تواند بخشی از نیازهای کودکان بی بضاعت را برطرف سازد.

در این مراسم همچنین  پیام مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره)استان یزد درخصوص اهمیت انفاق نیکوکاری فلسفه دستگیری از محرومین قرائت شد.

درپایان زنگ احسان ونیکوکاری توسط سید علی نوروزاده، شهردار بافق و دیگرمسئولین نواخته شد.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده