رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
  • کد خبر : ۴۸۲۹۶
  • چاپ خبر : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد / عدم برقراری تماس تلفن های همراه در جاده بافق به یزد

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد / عدم برقراری تماس تلفن های همراه در جاده بافق به یزد

به قلم: علی اصغر رنجبر بافقی آفتاب بافق،مشکل عدم برقراری تماس در جاده بافق- یزد یکی از مشکلات مهم مسافرین این مسیر شده است.  شاید از صد بار تماس با مشترک مورد نظر فقط یک بار ارتباط برقرار شود. اما در لحظات اورژانسی این تلفن های همراه بود و نبودنشان برای کسانی که در جاده […]

به قلم: علی اصغر رنجبر بافقی

آفتاب بافق،مشکل عدم برقراری تماس در جاده بافق- یزد یکی از مشکلات مهم مسافرین این مسیر شده است.  شاید از صد بار تماس با مشترک مورد نظر فقط یک بار ارتباط برقرار شود. اما در لحظات اورژانسی این تلفن های همراه بود و نبودنشان برای کسانی که در جاده هستند بویژه افراد بی سواد و مسن تفاوتی ندارد و بی فایده است..

مدتی است که در مسیر جاده بافق به سمت یزد کلیه تلفن همراه دچار اختلال شده است،به گونه ای که هرکس در این جاده می خواهد تماسی بگیرد در لحظه اول فکر می کند تلفن همراهش خراب است و یا اینکه اختلال لحظه ای است.در صورتی که نزدیک به یک ماه است این مشکل دامن گیر مردم شده است.  باتوجه به اینکه اینجانب چندین بار به مرکز تلفن 9990 تماس گرفته ام و این مشکل را اعلام نموده ام، تاکنون اقدامی که نشان از اصلاح و رفع این مسئله باشد، انجام نشده است .

 بنده به لحاظ تردد چندین بار در هفته از این مسیر به لحاظ اطمینان با چند تن از دوستان در یک سواری که از یزد می آمدیم امتحان کردیم . بر روی صفحه تلفن همراه تماس گیرنده نشان می دهد ” شماره روی شبکه ثبت نشده است ”  و کسانی که از دیگر نقاط کشور با مخاطبینی که در جاده بافق به یزد تماس می گیرند،سیستم گویای تلفن همراه اعلام می کند ” دستگاه مورد نظر شما خاموش می باشد ” یا ” در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد”  و یا ” تماس شما با  پیامک منتقل می شود “

بنده همچنین طی تماس تلفنی با رئیس مخابرات بافق این مشکل را اطلاع دادم وایشان علیرغم  پیگیری و گفتگو با آقای ارجمند زاده از کارشناسان یزد متاسفانه تاکنون نتوانستند این مشکل را حل نمایند.

 دیشب که مجدد از بافق به سمت یزد می رفتم، چندین بار تماس گرفتم که امکانپذیر نشد. یکبار هم که ارتباط برقرارشد و گفتم چندین بار به این شماره تلفن همراه وگوشی های مختلف تماس بگیرید،امکان پذیر نشد.  این در حالی است که بعضی از مسئولین اظهار    میدارند که باید گوشی تلفن همرا  را قبل از حرکت در جاده بافق از حالت 4G به حالت دیگری غیر از حالت خودکار قرار دهید که این عمل برای افراد باسواد قابل انجام است ولی برای افرادی که مسن و یا کم سواد هستند چگونه این عمل امکان پذیر است؟

بعضی ازدوستان مسئول از بروز این مشکل مهم اظهار بی اطلاعی می کنند، لذا عاجزانه  از کلیه مسئولین شهر و وزارت ارتباطات استدعا داریم ازکه این مسئله مهم را پیگیری نمایند تا ان شاءالله مشکل مردم مرتفع شود.

لازم بذکر است که  قبلا هیچ گونه مشکلی در ارتباط با خدمات خطوط و تلفن های همراه در این مسیر وجود نداشته است و تقریبا یک ماهی است که با تغییر سیستم تلفن همراه  4G در مسیر بافق به یزد این مشکل بوجود آمده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده