رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
  • کد خبر : ۴۸۳۹۵
  • چاپ خبر : کسب مقام چهارم لیگ برتر کشور توسط تیم هندبال سنگ آهن بافق

کسب مقام چهارم لیگ برتر کشور توسط تیم هندبال سنگ آهن بافق

آفتاب بافق؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال در هفته چهاردهم تیم سنگ آهن بافق در خانه خود با نتیجه ۲۵بر ۲۷ جایگاه سوم خود در لیگ برتر هندبال کشور را به تیم فولاد مبارکه سپاهان داد. قبل از آغاز سوت داور برای شروع این بازی سخت و حساس تماشاگران بافقی با شعار های زیبایشان […]

آفتاب بافق؛ از سری مسابقات لیگ برتر هندبال در هفته چهاردهم تیم سنگ آهن بافق در خانه خود با نتیجه ۲۵بر ۲۷ جایگاه سوم خود در لیگ برتر هندبال کشور را به تیم فولاد مبارکه سپاهان داد.

قبل از آغاز سوت داور برای شروع این بازی سخت و حساس تماشاگران بافقی با شعار های زیبایشان جو سالن را هیجانی کردند.
با سوت داور بازی آغاز می شود و هر دو تیم برای جدالی سخت و کسب عنوان سومی لیگ برتر کشور وارد میدان می شوند.
در دقایق نخست بازی هر دو تیم پابه پای هم جلو رفتند و امتیازات را به سختی دشت کردند،بعضی توپ ها به داخل دروازه رفت و برخی به تیرک دروازه خورد.
در این نیمه نفسگیر تیم سنگ آهن بافق توانست با اختلاف ۱امتیاز برد این نیمه را از آن خود کند و به رختکن برود.
با سوت داور نیمه دوم آغاز می شود و هر دوتیم پس از صحبت های سرمربی خود برای شروع ۳۰دقیقه پایانی یک بازی سرنوشت ساز وارد میدان می شوند.
در دقایق نخست این نیمه بازهم هر دوتیم پابه پای هم جلو رفتند و یکی پس از دیگری با تمام سعی و تلاش خود توپ هارا به داخل دروازه کشاندند.
در دقایق پایانی این دیدار تیم میهمان با انسجام بیشتری وارد زمین شد و ۳امتیاز از حریف سرسخت خود پیشی گرفت.
در این نیمه هر دو تیم تمام توان خود را بکار گرفتند اما این تیم سپاهان بود که توانست با اختلاف ۲امیتاز مقام سوم لیگ را از آن خود کند.
با این باخت پرونده تیم هندبال سنگ آهن بافق در ایستگاه اخر بازی های لیگ برتر هندبال کشور با ۱۸امتیاز و ۸برد،۲تساوی و ۴باخت بسته شد.
سرمربی تیم هندبال سنگ اهن در حاشیه این دیدار گفت:بازی سنگینی بود اما تیم زحمت کشید و از بازیکنانی که با مصدومیت و فشار های خود بازی کردند تشکر می کنم و در کل تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت.
شهداد مرتجی از پایان از مردم بافق عذرخواهی کرد و بیان داشت:متاسفم که نتوانستیم برای مردم بافق یک سکو بیاوریم.
رحیمی زاده، مربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان نیز تصریح کرد: ما خوب بازی کردیم و تیم مقابل نیز میتوانست برنده بازی شود اما در موقعیت های حساس ما توپ های خوبی را به دروازه کشاندیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده