رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر : ۴۸۴۱۶
  • چاپ خبر : تقدیر مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق از رئیس فدراسیون هندبال
گزارش تصویری:

تقدیر مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق از رئیس فدراسیون هندبال

محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اهدا لوح تقدیر از حضور رئیس فدراسیون هندبال در شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق،دیدار حساس تیم های هندبال سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان […]

محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اهدا لوح تقدیر از حضور رئیس فدراسیون هندبال در شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق،دیدار حساس تیم های هندبال سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز با حضور رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار شد.

رحیمی،رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی از سال 1370 در سمت های مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان،مدیرعامل باشگاه سپاهان که نتایج درخشانی در دوران مسئولیت ایشان کسب شده است،فعالیت کرده است. وی همچنین به سمت های مدیر عامل باشگاه راه اهن،مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و در حال حاضر رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است.البته طی چند ماه گذشته زمزمه هایی به جهت استعفا ایشان از این مسئولیت کنونی به گوش رسید که در نهایت انجام نگرفت.

اما نکته جالب حضور رحیمی در بافق  جدا از پست ریاست وی، اصفهانی بودن و طرفداری از تیم فولاد سپاهان بود. و موضوعی که سبب افزایش جذابیت حضور رئیس فدراسیون هندبال در سالن امام علی(ع) مشاهده شد، وجود داماد وی یعنی شهداد مرتجعی سرمربی تیم سنگ آهن بافق در آن سمت میدان بود.

در پایان مراسم محمد جواد عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن با اهدا لوح تقدیر از حضور رئیس فدراسیون هندبال در شهرستان بافق تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در این مسابقه حضور هواداران بافقی به همراه خانواده ها در سالن امام علی(ع) اهنشهر امید آن را ایجاد کرد تا شاهد حضور بیشتر خانواده ها در چنین میادینی باشیم و ان شاءالله نتایج درخشانی در عرصه ورزش بدست آوریم.

عکس:محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده