رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر : ۴۸۴۶۷
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور به میزبانی بافق

برگزاری مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور به میزبانی بافق

هیئت بدنسازی و پرورش اندام بافق با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور را به میزبانی این شهرستان برگزار می کند. به گزارش آفتاب بافق، هیئت بدنسازی و پرورش اندام بافق با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور را به میزبانی این شهرستان […]

هیئت بدنسازی و پرورش اندام بافق با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور را به میزبانی این شهرستان برگزار می کند.

به گزارش آفتاب بافق، هیئت بدنسازی و پرورش اندام بافق با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مسابقه قویترین مردان جنوب شرق کشور را به میزبانی این شهرستان برگزار می کند.

بهروز یزدان پرست،رئیس هیئت بدنسازی پرورش اندام شهرستان بافق پیرامون برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقات در سطح جنوب شرق کشور با حضور استان های یزد،کرمان،خراسان جنوبی،هرمزگان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 8 نفر از شرکت کنندگان از استان یزد وشهرستان بافق می باشد،افزود: حدود 20 نفر برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.امیدوارم با تلاش بسیار خوب ورزشکاران بافقی نتایج خوبی امروز بدست آوریم.

رئیس هیئت بدنسازی پرورش اندام شهرستان بافق خاطر نشان کرد: این مسابقات امروز ساعت 15 در ورزشگاه تختی،سالن کوثر  برگزار می شود.

وی ورود را برای کلیه عموم آزاد اعلام کرد و از مردم خواست با حضور خود ورزشکاران بافقی را حمایت کنند.

بهروز یزدان پرست در پایان سخنان خود از مدیر کل ورزش و جوانان استان،رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،مدیر و اعضا هیئت باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و حمایت های  ویژه مدیرعامل شرکت سنگ آهن تشکر کرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده