رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر : ۴۸۵۹۱
  • چاپ خبر : قدردانی از تلاش یکساله کارکنان مجموعه سنگ آهن با توزیع بسته های عیدانه

قدردانی از تلاش یکساله کارکنان مجموعه سنگ آهن با توزیع بسته های عیدانه

  توزیع عیدانه کارکنان تلاشگر و خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در قالب بسته جدید عیدانه برای تقدیر و قدرشناسی از تلاش  یکساله تمامی کارکنان این مجموعه از امروز آغاز شد.   به گزارش آفتاب بافق، حبیب حسن زاده بافقی، رئیس هیأت مدیره تعاونی شرکت تعاونی مصرف کارکنان سنگ آهن مرکزی بافق پیرامون این […]

 

توزیع عیدانه کارکنان تلاشگر و خدوم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در قالب بسته جدید عیدانه برای تقدیر و قدرشناسی از تلاش  یکساله تمامی کارکنان این مجموعه از امروز آغاز شد.

 

به گزارش آفتاب بافق، حبیب حسن زاده بافقی، رئیس هیأت مدیره تعاونی شرکت تعاونی مصرف کارکنان سنگ آهن مرکزی بافق پیرامون این خبر گفت : طبق سنوات گذشته توزیع عیدانه کارکنان تلاشگر و خدوم سنگ آهن مرکزی در قالب یک بسته پذیرائی جدید برای قدردانی از یک سال کار و همت بلند آحاد کارکنان این مجموعه از روز شنبه 19 اسفند 96 آغاز شده است .

حبیب حسن زاده بافقی ادامه داد: در آستانه سال جدید توزیع سبد کالای عیدانه متفاوت تر از سال های گذشته بین همه تلاشگران عرصه معدن چغارت بافق انجام خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: عیدانه کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که برای عید نوروز 97 پیش‌بینی شده است، با پیشنهاد و تلاش محمد جواد عسکری، مدیر عامل شرکت و تصویب هیأت مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد بین آحاد کارکنان تلاشگر و بازنشستگان خدوم این شرکت توزیع می‌شود.

وی زمان توزیع این سبد عیدانه را پیش از فرارسیدن سال جدید اعلام کرد و گفت: تأمین خدمات رفاهی کارکنان و بازنشستگان و رفع نیازهای معیشتی آنان همواره بعنوان یک اولویت اساسی در دستور کار مدیریت شرکت بوده است.

رئیس هیأت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت سنگ آهن در پایان خاطر نشان کرد : خدمات‌ دهی و توجه به معیشت و رفع دغدغه های خانواده بزرگ چغارت همواره یک شاخص ویژه در سنگ آهن مرکزی بوده و امید است کارکنان شرکت نیز این برگ سبز را بعنوان ابراز تشکر و قدردانی از یکسال تلاش خستگی ناپذیر خود در حوزه تولید سنگ آهن پذیرا باشند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده