رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
  • کد خبر : ۴۸۶۰۹
  • چاپ خبر : مادران شهدا،بهترین الگوی بانوان در تربیت فرزندان +تصاویر
امام جمعه بافق در جشن یاس مطهر:

مادران شهدا،بهترین الگوی بانوان در تربیت فرزندان +تصاویر

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در مراسم تکریم از همسران و مادران شهدا گفت: موفقیت فرزندان شهدا در عرصه های مختلف به ویژه کسب جایگاه های برتر علمی، حاصل زحمات مادرانی است که جدا از نقش مادری به ایفاء نقش پدر خانواده نیز پرداخته اند. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در مراسم تکریم از همسران و مادران شهدا گفت: موفقیت فرزندان شهدا در عرصه های مختلف به ویژه کسب جایگاه های برتر علمی، حاصل زحمات مادرانی است که جدا از نقش مادری به ایفاء نقش پدر خانواده نیز پرداخته اند.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و تکریم مقام مادر و نیز در آستانه 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا عصر امروز مراسم جشن یاس مطهر با حضور خانواده های معظم شهدا در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا دهقانزاده،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق ضمن گرامیداشت یاد 2 شهیده زن شهرستان عسکری و شیخ العارفین،به بیان گزارشی از عملکرد این نهاد بیان پرداخت و گفت: امروز بحمدلله هیچ گونه دغدعه ای برای ادامه تحصیل فرزندان شاغل شهدا نداریم.

وی در بحث قرآنی با اشاره به فعالیت های انجام گرفته و برگزاری مسابقات متعدد در این زمینه افزود: به 20 نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی که حائز رتبه شده اند، توسط امام جمعه شهرستان مورد تجلیل قرار می گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با تاکید بر اینکه باید با تلاش مستمر در راستا اهداف شهدا گام برداریم،تصریح کرد: باید  همچون شهدا با از خودگذشتگی و ایثار برای رسیدن به اهداف عالی تلاش نماییم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

سپس حجة الاسلام سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق ضمن تبریک سالروز میلاد صدیقه طاهره(س) گفت: جایگاه زن در اسلام بسیار با عظمت است،ما در قرآن سوره ای به نام نساء داریم که به بیان جایگاه و ارزش زنان می پردازد.

وی با اشاره به نقش مهم زنان در مدیریت فضای خانواده افزود: زنان نقش مدیریتی مؤثری را در تربیت و اداره فرزندان و نیز در بحث اقتصادی دارند. اگر این 2 امر به خوبی انجام گیرد،بدون شک آرامش و آسایش در زندگی فراهم می شود.

امام جمعه بافق با تکریم از همسران شهدا در تربیت و درخشش فرزندان شهدا در جامعه گفت: موفقیت فرزندان شهدا در عرصه های مختلف به ویژه کسب جایگاه های برتر علمی، حاصل زحمات مادرانی است که جدا از نقش مادری به ایفاء نقش پدر خانواده نیز پرداخته اند.

در ادامه  گروه سرود رهروان شهدا که همه اعضای آنان نوه های شهیدان بودند به اجرای سرود پرداختند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده