رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲
  • کد خبر : ۴۸۶۴۸
  • چاپ خبر : اکران فیلم کمدی “ما خیلی باحالیم” در سینما قدس آهنشهر

اکران فیلم کمدی “ما خیلی باحالیم” در سینما قدس آهنشهر

  اکران فیلم کمدی “ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی در سینما قدس آهنشهر آغاز شد. به گزارش آفتاب بافق، سید حمزه حسینی،مدیر سینما قدس آهنشهر با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی “ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف و با بازی مهران غفوریان, مجید صالحی, مریم امیرجلالی, بهنوش […]

 

اکران فیلم کمدی “ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی در سینما قدس آهنشهر آغاز شد.

به گزارش آفتاب بافق، سید حمزه حسینی،مدیر سینما قدس آهنشهر با اعلام این خبر گفت: فیلم سینمایی “ما خیلی باحالیم” به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رویا شریف و با بازی مهران غفوریان, مجید صالحی, مریم امیرجلالی, بهنوش بختیاری, مهران رجبی, نیوشا ضیغمی, علی مشهدی, مجید شهریاری, ساقی زینتی, مختار سائقی, خشایار راد, اکرم علمدار, محمدمهدی رضا قلی زاده, عرفان عماد, شیدا قربانیان ساخته شده است.

وی افزود: این فیلم، اثری پربازیگر و پر لوکیشن محسوب می‌شود و ژانر آن کمدی است.

مدیر سینما قدس آهنشهر خاطر نشان کرد: این فیلم هرشب ساعت 19 در سینما اکران خواهد شد و علاقمندان می توانند برای تماشای آن در این محل حضور یابند.

در خلاصه داستان «ما خیلی باحالیم» آمده: «زندگی مثل شنا کردن می مونه. یه وقتایی باید کرال بری، یه وقتایی پروانه، یه وقتایی هم قورباغه. زندگی برای کسی سخت می شه که فقط شنا قورباغه بلد باشه و وای به حال کسی که اصلاً شنا بلد نیست و…».

در بین فیلم‌های در حال اکران این روزهای سینمای ایران، «ماخیلی با حالیم» فیلمی است در ژانر کمدی و مفرح در میان فیلم‌های اجتماعی و تلخ به نمایش گذاشته شده است. حال باید منتظر ماند و دید که در فضای فعلی حاکم بر گیشه‌های اکران، این فیلم چه جایگاهی خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده