رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
  • کد خبر : ۴۸۶۵۷
  • چاپ خبر : برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در زورخانه رحیم هدایت بافق

برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در زورخانه رحیم هدایت بافق

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامي داشت روز زن، مراسم جشنی امشب ازسوی هيئت پهلواني و زورخانه ای بافق در زورخانه رحيم هدايت برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامي داشت روز زن، مراسم جشنی امشب ازسوي هيئت پهلواني و زورخانه ای بافق با […]

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامي داشت روز زن، مراسم جشنی امشب ازسوی هيئت پهلواني و زورخانه ای بافق در زورخانه رحيم هدايت برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامي داشت روز زن، مراسم جشنی امشب ازسوي هيئت پهلواني و زورخانه ای بافق با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق،رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای،پیشکسوتان و جمعی از مردم شهرستان در زورخانه رحيم هدايت برگزار شد.

هنرنمایی،حرکات ورزشی باستانی‌کاران، همخوانی مرشدان، مولودی‌خوانی از جمله برنامه های این جشن بود.

دراین مراسم عزيزالله عباسيان، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای ضمن تبريک سالروز ولادت دخت نبی اکرم (ص) گفت: اگر ما اكنون دراين مراسم ورزشكاران نونهال ونوجواني داريم كه حركات ورزشي را به زیبایی برای ما به نمايش مي گذارند، به خاطر وجود مادراني است كه نه تنها در خانه به موضوع تعليم وتربيت فرزندان خود اهمیت می دهند، بلكه در ديگرصحنه ها و امورات زندگي و مسائل اجتماعي نيز انها را تنها نمي گذارند و راهنمایی می کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تشکر از مدير زورخانه رحيم هدایت،مرشد پيشكسوت كريمي و مربي نونهالان الياس كريمي برای برگزاری این مراسم، افزود: حضور رئیس و مسئول ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان بیانگر اهميت دادن انها به مسئله ورزش و تعليم فرزندان شما وهدايت انها به سوي مسيرصحيح در اجتماع است.

عباسیان در پایان سخنان خود ضمن دعوت ازكليه نوجوانان وجوانان به این ورزش باستانی،خاطر نشان کرد: از جوانان و نوجوانان می خواهم تا ساعتي از وقت خود را به امر ورزش به ویژه ورزش پهلواني بگذرانند، زيرا روي آوردن به اين ورزش سبب سلامتي جسم و روح انسان مي شود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده