رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر : ۴۸۷۷۲
  • چاپ خبر : توزیع 9 هزار اصل نهال در هفته درختکاری + تصاویر
رئیس منابع طبیعی بافق:

توزیع 9 هزار اصل نهال در هفته درختکاری + تصاویر

کمال کریمی با اعلام توزیع 9 هزار اصل نهال در هفته درختکاری،تصریح کرد: با آغاز اسفند ماه و هفته درختکاری،توزیع نهال های کاج،سرو،سنجد تلخ و شیرین،اقاقیا و تعدادی توت بین مردم،مجتمع خاتم انبیا فسفات ،شرکت فولاد کسری،آموزش و پرورش و دیگر مجموعه هایی که در این زمینه درخواست کردند،انجام گرفت. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت […]

کمال کریمی با اعلام توزیع 9 هزار اصل نهال در هفته درختکاری،تصریح کرد: با آغاز اسفند ماه و هفته درختکاری،توزیع نهال های کاج،سرو،سنجد تلخ و شیرین،اقاقیا و تعدادی توت بین مردم،مجتمع خاتم انبیا فسفات ،شرکت فولاد کسری،آموزش و پرورش و دیگر مجموعه هایی که در این زمینه درخواست کردند،انجام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت هفته منابع طبیعی و در آستانه سال جدید،کمال کریمی رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار آفتاب به بیان گزارشی از اهم اقدامات انجام گرفته در این زمینه پرداخت و گفت: در هفته منابع طبیعی اولین اقدام ما در بحث نهال کاری مربوط به صنایع بود.

وی افزود: با توجه در خواست های انجام شده از سوی ادارات و شرکت ها برای کاشت نهال و نیز توزیع رایگان در بین مردم ،این کار در گروه بندی منظم برای صنایع و معادن،کتابخانه های عمومی،آموزش و پرورش و دیگر مجموعه های متقاضی انجام گرفت.

رئیس منابع طبیعی بافق با اشاره به بحث صنایع و کاشت 500 نهال در مجتمع فولاد بافق بیان کرد: با حضور مدیر مجتمع فولاد بافق کاشت 500 اصل نهال کاج،سرور،سنجد تلخ،زیتون و نخل زینتی در بلوار و داخل محوطه این مجتمع انجام شد.

کریمی در بحث توزیع نهال در مدارس روستای مبارکه تصریح کرد:  با همراهی بخشدار بخش مرکزی و معاون آموزش و پرورش  800 نهال نارنج در بین دانش آموزان مدارس روستای مبارکه با همکاری دهیار و اعضای شورا توزیع شد.

همچنین در سالروز تاسیس کتابخانه های عمومی کشور با حضور رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان و شهردار بافق کاشت نهال در کتابخانه محمد مفیدی جهت گرامیداشت این روز انجام شد.

وی افزود: در بحث عملیات بیولوژیک روستای شادکام با مشارکت فرماندار سد بند خاکی زده شد که توسط اصحاب رسانه مراسم درختکاری در این منطقه انجام گرفت.

رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق با بیان شروع درختکاری 40 هزار اصل درخت در 45 هکتار از زمین های کانون فرسایش بادی شروع،گفت: همزمان با کاشت درخت های طاق و اسکنبیل در منطقه گود گوار بافق که از یک ماه قبل آغاز شده است،آبرسانی آن نیز انجام می شود.

توزیع نهال در هفته منابع طبیعی کار مثبتی است که برای توسعه فضای سبز و فرهنگ درختکاری انجام شده است.کریمی پیرامون تعداد نهال های توزیع شده در هفته درختکاری گفت: با توجه به قرار گرفتن در اسفند ماه و آغاز درختکاری، توزیع نهال بادام کوهی و بنه به روستای ییلاقی شهرستان بافق با هماهنگی دهیار و اعضای شورا آن و نیز 2 معدن مجاور این مناطق،انجام گرفت.

 وی ضمن تشکر از دهیاران کوشک و بساب افزود: با هماهنگی این دهیاران توانستیم 4 هزار و 300 نهال بادام کوهی و 2 هزار و 100 نهال بنه را از خاتم وارد شهرستان بافق کنیم.

رئیس منابع طبیعی شهرستان بافق با اعلام توزیع 9 هزار نهال در هفته درختکاری،تصریح کرد: طی 20 روز گذشته توزیع نهال های کاج،سرو،سنجد تلخ و شیرین،اقاقیا و تعدادی توت بین مردم،مجتمع خاتم انبیا فسفات ،شرکت فولاد کسری،آموزش و پرورش و دیگر مجموعه های متقاضی،انجام گرفت.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده