رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
  • کد خبر : ۴۸۷۹۲
  • چاپ خبر : حضور بوم گردی سرای بهشت شادکام در جشنواره بوم گردی و صنایع دستی ایران
رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بافق:

حضور بوم گردی سرای بهشت شادکام در جشنواره بوم گردی و صنایع دستی ایران

در آستانه سال نو و به منظور آشنایی با روستاهای کشور، جشنواره بوم گردی و صنایع دستی ایران از 20 تا 25 اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با همکاری سازمان شهرداری ها […]

در آستانه سال نو و به منظور آشنایی با روستاهای کشور، جشنواره بوم گردی و صنایع دستی ایران از 20 تا 25 اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ لیلی رنجبر،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با همکاری سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور همه استان های کشور  در برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی با بیان حضور فعال بوم گردی سرای بهشت شادکام،به عنوان اولین بوم گردی شهرستان بافق با مدیریت زهرا برادری که در اواخر سال 95 افتتاح شد،افزود:با توجه به فعالیت های این بوم گردی هم اکنون با شرکت در جشنواره بوم گردی و صنایع دستی ایران به ارائه توانمندی های روستای شادکام در زمینه گردشگری و صنایع دستی آن می پردازد.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بافق هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی مردم با ظرفیت های گردشگری روستاهای کشور، اشتغال زایی در روستاها و معرفی روستاهای مختلف برای سفر به این مکان ها ذکر کرد.

شایان ذکر است، این نمایشگاه از 20 الی 25 اسفند ماه در محل برج میلاد جهت بازدید عموم دائر می باشد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده