رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷
  • کد خبر : ۴۸۸۱
  • چاپ خبر : كميسيون كارگري بافق تشكيل جلسه داد

كميسيون كارگري بافق تشكيل جلسه داد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بافق با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و مديران معادن شهرستان بافق با موضوع بررسی مشکلات کارگري در محل فرمانداری اين شهرستان برگزار شد. در ابتدا اين نشست فرماندار بافق با عنايت به وجود منابع معدني غني در شهرستان و كارگري بودن […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بافق با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و مديران معادن شهرستان بافق با موضوع بررسی مشکلات کارگري در محل فرمانداری اين شهرستان برگزار شد.

در ابتدا اين نشست فرماندار بافق با عنايت به وجود منابع معدني غني در شهرستان و كارگري بودن اين منطقه اظهارداشت: با توجه به اشتغال اكثريت مردم بافق در معادن اطراف، مديران معادن و مسئولان مرتبط شهرستان بايد به نحوي عمل كنند كه كمترين مشكل در مسائل كاري شهروندان ايجاد شود.

"سيد مهدي طلايي مقدم" در این نشست ضمن تاکید بر بومي سازي كار در معادن گفت: باتوجه به تاکید مكرر وزير تعاون ، كار و رفاه اجتماعي و استاندار محترم مبنی بر بومی سازی كار درمعادن ، اولویت کار در معادن با كارگران و پیمانکاران بومی شهرستان می باشد.

گفتني است حاضرين در ادامه اين نشست پيرامون مسائل و مشكلات كارگري شهرستان بحث و تبادل نظر كردند.

 

IMG_4137 IMG_4131

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده