رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
  • کد خبر : ۴۸۸۵۳
  • چاپ خبر : هر پوششی پوشیدگی نیست

هر پوششی پوشیدگی نیست

خواهرم، روی سخنم با توست! تو که با پوشش نامناسب زیبائیت را رایگان در اختیار همگان قرار می دهی! آیا می دانی با این کار رضای شیطان، افراد لا ابالی و چشم چران را به دست می آوری و از رضایت پروردگارت محروم می شوی. آفتاب بافق؛ خواهرم، روی سخنم با توست! تو که از […]

خواهرم، روی سخنم با توست! تو که با پوشش نامناسب زیبائیت را رایگان در اختیار همگان قرار می دهی! آیا می دانی با این کار رضای شیطان، افراد لا ابالی و چشم چران را به دست می آوری و از رضایت پروردگارت محروم می شوی.

آفتاب بافق؛ خواهرم، روی سخنم با توست! تو که از پوشش اسلامی خود غفلت کرده ای! تو که فرمان خدا را نادیده گرفته ای! تو که چادرت را کنار گذاشته ای، روسری ات را بالا برده ای و موهایت را نمایان کرده ای؟ شلوار تنگ، جوراب نازک و لباس بدن نما پوشیده ای! و یا ….

آیا می دانی که فطرت خدادادی خود را سرکوب کرده ای؟ آیا می دانی که فرمان آفریدگارت را زیر پا گذاشته ای؟! آیا می دانی که به تمدن ملی خود پشت کرده ای؟ آیا می دانی که پرچم اسلام را به زمین گذاشته و به شکل بیگانگان در آمده ای؟!

آیا میدانی که زمینه سلطه فرهنگی بیگانه و به یغما رفتن منابع کشورت را فراهم نموده ای؟! آیا می دانی که لطافت و زیبایی و جذابیت خویش را بدین وسیله از بین خواهی برد؟ آیا می دانی که بنیان خانواده را سست و بیماری های جسمی و روانی بی شماری را برای خود و دیگران خریده ای؟ آیا می دانی که اسیر مد لباس و نمایش تن گشته ای و زیبایی ظاهری ات و بدنت به رایگان برای تماشای دیگران قرار داده ای و شخصیت و جایگاه بلند خود را در حد یک مانکن و سوژه مردم تنزل داده ای؟! آیا میدانی اجازه داده ای تا مردان بیگانه و نامحرم با چشم های هوس آلودشان از تماشای تو لذت ببرند؟! آیا می دانی که به رسالت تاریخی زن در طول تاریخ خیانت کرده ای؟ آیا می دانی که بیماری روانی خود را به این وسیله به نمایش گذاشته ای؟! و بالاخره، آیا می دانی به شهیدان گلگون چهره این مرز و بوم اسلامی خیانت کرده ای؟!

حقیقت این است که در حجاب کامل، رضای خدا، پیامبر خدا، امامان معصوم، مردم با ایمان و خانواده های شهداست، ولی پوشش نامناسب و غربی تو، رضایت شیطان، افراد لا ابالی و چشم های هرزه است. حال فکر می کنی باید به دنبال جلب رضایت کدام یک باشی؟

خواهرم،

مگر شما جواهرات قیمتی خود را در پوشش قرار نمی دهید تا از دسترس نا اهلان دور بماند، چه گوهری گران تر از وجود خود شماست؟! چرا خود را ارزان در جلوی هر چشمی قرار می دهید؟! مگر نه این است کسانی که به شما نگاه بد می کنند، شما را برای خودشان می خواهند؟

خواهرم،

اگر جلوه گری و دل ربایی امروز شما، علاقه مردی را به همسرش کم کرد، فردا زن زیبای دیگری با جلوه گری خود، دل شوهر شما را خواهد ربود و رونق زندگی شما را کم خواهد کرد.

خواهرم،

اشتباه می کند کسی که خیال می کند بی حجابی نشانه تمدن است. خیال می کند نگاه آلوده دیگران به سود اوست.

خواهرم،

اگر برادر شما بنای ازدواج داشته باشد و شما را وکیل کند، آیا شما دختری را برای او انتخاب می کنید که هر روز چشم هزاران جوان هرزه به او افتاده، یا کسی را که عفاف و حجاب او کامل تر و از چشم هوسبازان دورتر بوده است؟

پس، بیدار شو و به خویش بازگرد و پوشش خود را کامل کن و از فواید حجاب، خود و جامعه ات را بهره مند گردان.

تهیه و تنظیم: دایره اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه برای “هر پوششی پوشیدگی نیست”

  • روی سخنم با شماست که به مسایل خصوصی مردم ورود میکنید.پوشش هرکس به خودش مربوط میشود و جزو مسایل شخصی است.لطفا به مسایل مهمتر که با زندگی مردم درگیر هست و زندگی رو از اونها گرفته بپردازین.
    ممنون از لطفتون

  • زیبا بود امیدوارم خواهرای گل به خاطر خون شهداهم که شده حجابشون رورعایت کنن.

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده