رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۲
  • کد خبر : ۴۸۹۵
  • چاپ خبر : حضور مدیرعامل کارخانجات لکومتیو بافق در تمرین انصار کارخانجات

حضور مدیرعامل کارخانجات لکومتیو بافق در تمرین انصار کارخانجات

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بافق؛   مهندس انوری مدیر عامل کارخانجات لکومتیو بافق به همراه معاونت فنی مهندس خبازپور و معاونت مطالعات مهندس حبیب زاده  از نزدیک در جریان  شرایط تیم فوتبال انصار کارخانجات قرار گرفتند . تیم فوتبال انصار کارخانجات برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال شهرستان بافق؛

 

مهندس انوری مدیر عامل کارخانجات لکومتیو بافق به همراه معاونت فنی مهندس خبازپور و معاونت مطالعات مهندس حبیب زاده  از نزدیک در جریان  شرایط تیم فوتبال انصار کارخانجات قرار گرفتند .

تیم فوتبال انصار کارخانجات برای حضوری پر قدرت در مسابقات لیگ برتر استان تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر سرمربی خود احسان توکلی انجام می دهد.

 

SAM_4405

 

مهندس انوری در این بازدید از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود در ادامه مسابقات لیگ برتر استان به یاری خداوند و تلاش و پشتکار فراوان  ورزشکاران و کادر فنی  همچون گذشته نماینده شایسته ای برای شهرستان بافق در لیگ برتر استان باشیم.

 

SAM_4406

 

در حاشیه این بازدید مسائل و مشکلات تیم از طرف سید محمد رضا سلیمانی سرپرست تیم به مدیرعامل کارخانجات انتقال داده شد که مهندس انوری قول مساعد دادند که در زمینه کمبودها تمام سعی و تلاش خود را انجام دهند.

 

SAM_4402

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده