رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر : ۴۹۰۰۸
  • چاپ خبر : راه اندازی سامانه پیامکی ارتباط مردم با شهردار بافق

راه اندازی سامانه پیامکی ارتباط مردم با شهردار بافق

در پی درخواست مکرر همشهریان به نحوه ارتباط با شهردار بافق، سامانه پیامکی 10003119 برای ارتباط مستقیم مردم با وی راه اندازی شد. به گزارش آفتاب بافق،همشهریان بافقی می‌توانند از این پس موضوعات مورد نیاز شهر را بصورت مستقیم با سید علی نوروزاده ؛ شهردار بافق در میان گذاشته و پاسخ‌ لازم را دریافت نمایند. […]

در پی درخواست مکرر همشهریان به نحوه ارتباط با شهردار بافق، سامانه پیامکی 10003119 برای ارتباط مستقیم مردم با وی راه اندازی شد.

به گزارش آفتاب بافق،همشهریان بافقی می‌توانند از این پس موضوعات مورد نیاز شهر را بصورت مستقیم با سید علی نوروزاده ؛ شهردار بافق در میان گذاشته و پاسخ‌ لازم را دریافت نمایند.

بنا به تدبیر شهردار بافق سامانه پیامکی نظارت همگانی با شماره  10003119 ؛  با هدف دسترسی آسان همشهریان به مسئولین و  مدیران شهری و افزایش مشارکت مردمی و ارتقاء سطح پاسخگویی مدیران شهری راه‌اندازی شده است.

شهردار بافق معتقد است: آگاهی از اطلاعات مردمی و ارسال نقطه‌ نظرات و پیشنهادات آنها منجر به اصلاح رویه‌ها در مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: سرعت، دقت و هماهنگی در دریافت، ارجاع و پاسخگویی به شهروندان موجب افزایش فرهنگ مسئولیت پذیری و پاسخ‌ دهی شفاف مدیران می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده