رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
  • کد خبر : ۴۹۰۷۷
  • چاپ خبر : آماده سازی روستای کوشک برای عید نوروز +تصاویر
در آستانه سال جدید:

آماده سازی روستای کوشک برای عید نوروز +تصاویر

همزمان با فرا رسیدن سال جدید،اهالی روستای کوشک در اقدامی خلاقانه به کاشت گل و زیباسازی کوچه ها و دیوارهای کاهگلی با استفاده لاستیک های دسته دوم نموده اند. به گزارش آفتاب بافق،با نزدیک شدن به فصل بهار،دهیار و اهالی روستای کوشک در اقدامی خلاقانه به کاشت گل و زیباسازی کوچه ها و دیوارهای کاهگلی […]

همزمان با فرا رسیدن سال جدید،اهالی روستای کوشک در اقدامی خلاقانه به کاشت گل و زیباسازی کوچه ها و دیوارهای کاهگلی با استفاده لاستیک های دسته دوم نموده اند.

به گزارش آفتاب بافق،با نزدیک شدن به فصل بهار،دهیار و اهالی روستای کوشک در اقدامی خلاقانه به کاشت گل و زیباسازی کوچه ها و دیوارهای کاهگلی با استفاده لاستیک های دسته دوم نموده اند و اینگونه به استقبلال فصل نوروز می روند.

داوود شمس الدینی،دهیار روستای کوشک پیرامون این امر گفت: در آستانه سال جدید و با توجه به حضور گردشگران نوروزی بر آن شدیم تا با ایده ای جدید و استفاده از لاستیک های دست دوم و کاشت گل درون آن ها فضای روستا را زیبا نماییم.

وی افزود: این اقدام با هدف آماده‌سازی محیط روستا برای استقبال از بهار و ایجاد نشاط و شادابی بین روستاییان در آستانه فرا رسیدن سال جدید و گردشگران نوروزی انجام می گیرد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده