رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
  • کد خبر : ۴۹۱۵۶
  • چاپ خبر : برگزاری سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” به میزبانی بافق

برگزاری سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” به میزبانی بافق

سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” صبح فردا با حضور 8 شهرستان به میزبانی بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق، سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” به میزبانی بافق فردا جمعه 25 اسفند ماه ساعت 9 صبح در پارک تفریحی آهنشهر برگزار می شود. محسن حیدری،دبیر هیئت ورزش های بومی محلی […]

سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” صبح فردا با حضور 8 شهرستان به میزبانی بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق، سومین جشنواره فرهنگی،ورزشی استانی ” دا ” به میزبانی بافق فردا جمعه 25 اسفند ماه ساعت 9 صبح در پارک تفریحی آهنشهر برگزار می شود.

محسن حیدری،دبیر هیئت ورزش های بومی محلی و روستایی بافق با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان،معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و رئیس هیئت بازی های بومی و محلی اردکان و مسئولین شهرستان برگزار می شود،افزود: این مراسم با برنامه هایی شامل سخنرانی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری،اجرای گروه سرود،خوش آمد گویی توسط یکی از مادران با توجه به نام جشنواره و دف زنی انجام می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین ایستگاه نقاشی،گِل بازی و بازی عمو زنجیر باف برای کودکان در نظر گرفته شده است.

دبیر هیئت ورزش های بومی محلی و روستایی بافق با بیان اینکه تیم های شرکت کننده از 8 شهرستان استان یزد به جز بهاباد و میبد می باشد،گفت: هر تیم از 7 نفر تشکیل شده است که در 4 رشته از بازی های بومی محلی شامل هفت سنگ،یه قل دو قل،شمع گل پروانه و دارت با یکدیگر رقابت می کنند.

حیدری با اشاره به اینکه 15 غرفه در این جشنواره نیز برپا شده است،تصریح کرد: در این غرفه ها صنایع دستی و غذاهای بومی و محلی شهرستان بافق جهت بازدید و استفاده عموم دائر خواهد بود.

وی در پایان از مساعدت و همکاری فرماندار و معاون وی، بخشدار بخش مرکزی و دهیاری های روستاهای بافق،رئیس اداره ورزش و جوانان، شرکت سنگ آهن و کلیه مسئولانی که در برگزاری این جشنواره نقشی مؤثر ایفا کردند،تشکر نمود.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه جشنواره نیز عصر همان روز ساعت 16 برگزار می شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده