رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
  • کد خبر : ۴۹۴۲۵
  • چاپ خبر : برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بافق در سال 96
گزارش تصویری:

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بافق در سال 96

اخرین جلسه شورای اداری در سال 96 صبح امروز با حضور مسئولان ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، آخرین جلسه شورای اداری در سال 96 صبح امروز با حضور مسئولان ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد. در […]

اخرین جلسه شورای اداری در سال 96 صبح امروز با حضور مسئولان ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد.
به گزارش آفتاب بافق، آخرین جلسه شورای اداری در سال 96 صبح امروز با حضور مسئولان ادارات و ارگان ها در سالن اجتماعات شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد.
در این جلسه هر یک از مسئولین حاضر گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان و پیگیری های انجام شده ارائه نمودند و در بخشی از سخنان خود به مسائل مختلف شهرستان پرداختند.
در ابتدا محمد علی طالعی،معاون فرماندار پیرامون اقدامات دستور کار برای تسهیل نوروز 97 مطالبی را بیان نمود و گفت: ارگان های مربوطه لیست کشیک های خود را به فرمانداری اعلام نمایند،در طول ایام نوروز بازرسی های سرزده از سوی فرمانداری و استانداری انجام می گیرد که لازم است افراد در محل حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه ادارات مربوطه نسبت به ارائه آمار به صورت مستمر پیگیری نمایند،خاطر نشان کرد: توزیع میوه طرح تنظیم بازار نیز با قیمت مصوب در 2 مرکز فروش آغاز شده است.
سپس عابدی،رئیس اداره راهداری شهرسازی بافق با اعلام اینکه کار گشت جاده بافق- کوشک و بافق- یزد از 25 اسفند ماه با استقرار 2 اکیپ آغاز شده است،گفت: تهیه و نصب بنرها در سطح جاده انجام شده است و کنترل وضعیت ناوگان مسافربری و باربری نیز در همین تاریخ پایان یافت.
فرماندار بافق نیز ضمن تشکر از تلاش های عابدی،توضیحاتی پیرامون 12 کیلومتر جاده بافق – یزد که زیر ترافیک خواهد رفت،بیان نمود.
وی افزود: سامانه تلفنی 141 بصورت شبانه روزی وضعیت راه ها را گزارش خواهد داد.
در ادامه برزگری ،رئیس اداره مخابرات شهرستان با اعلام این موضوع که بافق در ارائه خدمات اینترنتی رتبه اول کشوری را دارد،خاطر نشان کرد: پر مصرف ترین اینترنت کشور را بافق دارد که 60 درصد از جمعیت آن عضو شبکه های مجازی هستند و اکنون سرعت اینترنت در شهر بصورت نامحدود است.
در این جلسه محمد رضا دهقانزاده،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته این نهاد در سال جاری و برنامه های روز شهدا پرداخت.
همچنین دهقانشاهی رئیس اداره گاز ناحیه بافق از آغاز عملیات گازکشی به روستای بساب پس از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
رضا نارگانی،رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن ارائه گزارش از تلاش کلیه مسئولان در امر پیشبرد ورزش شهرستان و ساخت سالن های ورزشی تشکر و قدردانی کرد.
سپس رضا فلاح،مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن با اعلام آمادگی این مجموعه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی گفت: تمهیدات و تلاش های لازم برای آماده سازی شهرک آهنشهر و پارک تفریحی آن و نیز معدن چغارت بافق جهت بازدید همشهریان و گردشگران نوروزی انجام شده است.
وی افزود: راه اندازی موزه طبیعت و بازدید از حیات وحش نیز از دیگر برنامه های است که در دستور کار قرار دارد.
در ادامه لیلی رنجبر،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری بافق پیشاپیش ضمن تبریک سال نو از اقدامات و همکاری مسئولان شهرستان با این نهاد تشکر کرد و گفت: با حمایت مسئولان توانستیم کار مرمت سر در مسجد جامع،پاک سازی حمام کاکامیر،راه اندازی سومین مغازه صنایع دستی و بازارچه نوروزی را با حمایت بخشدار مرکزی داشته باشیم.
همچنین محمد رنجبر،رئیس شورای شهرستان بافق،با تشکر از تلاش ها و همکاری اعضای شورا در پیشبرد اهداف شهر گفت: با توجه به اینکه بودجه شهرداری از طریق پرداخت عوارض تامین می شود،اما متاسفانه تنها مجموعه فلات مرکزی و سنگ اهن چغارت در این زمینه کمک کرده است و دیگر معادن و شرکت ها نیز باید نسبت به این امر اقدام کنند.
سپس زاده رحمانی،فرماندار بافق در جمع بندی موضوعات مطرح شده با تاکید بر اینکه باید با پرداخت عوارض به شهرداری از حقوق شهرستان حمایت کنیم گفت: معادن باید به تعهدات خود عمل کنند و با پرداخت عوارض به توسعه پروژه های شهر کمک کنند.
وی در بحث ایتام و سرکشی از خانواده های بی سرپرست و نیز هدایای ارسالی از سوی استاندار یزد افزود: توجه به ایتام و نیازمندان از جمله اقدامات پسندیده ای است که در شهرستان بافق با همکاری مسئولان،کمیته امداد و بهزیستی انجام می گیرد و در این زمینه ما در استان حرف اول را می زنیم.
در پایان حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق ضمن تشکر از زحمات کلیه مسئولان ادارات و ارگان ها در سال جاری و تبریک پیشاپیش سال نو گفت: در ایام نوروز نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و مورد نیاز مردم انجام گیرد. پلیس راه نیز بر ایمنی راه و سلامت مسافرین نوروزی توجه نماید.
وی در خصوص حضور گردشگران نوروزی در کمپ های گردشگری افزود: بافق شهری ارزشی و فرهنگی است و باید مانع از ایجاد مشکلات و بازتاب آن به خارج از شهرستان شد.

عکس: م. تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده