رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
  • کد خبر : ۴۹۴۸۶
  • چاپ خبر : توصیه های پلیس بافق جهت پیشگیری از سرقت محل کسب در تعطیلات نوروزی

توصیه های پلیس بافق جهت پیشگیری از سرقت محل کسب در تعطیلات نوروزی

پلیس شهرستان بافق به شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت محل کسب هشدار داد. به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ عباسعلی رضایی،جانشین انتظامی شهرستان بافق از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت محل کسب خود از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در محل کسب خودداری کرده و سریع آن را به بانک بسپارید و […]

پلیس شهرستان بافق به شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت محل کسب هشدار داد.

به گزارش آفتاب بافق، سرهنگ عباسعلی رضایی،جانشین انتظامی شهرستان بافق از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت محل کسب خود از نگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در محل کسب خودداری کرده و سریع آن را به بانک بسپارید و چنانچه محل کسب شما از درب آهنی و شیشه ای برخوردار است برای بالا بردن ضریب اطمینان هر دو را قفل کنید و از قفلهای سوئیچی استفاده کنید.

وی افزود: به منظور نگهداری وجوه نقد از گاوصندوق سالم استفاده کنید و در صورت لزوم، محل کسب خود را به سیستم هشداردهنده مجهز و به گونه ای نصب نمایید که تشخیص آن برای دیگران به سهولت ممکن نباشد.

رضایی تصریح کرد: از نگهداری پس انداز خود صرفا در یک حساب بانکی خودداری کنید و محوطه بیرونی محل کسب خود را به سامانه روشنایی کامل مجهز  نمایید.

جانشین انتظامی شهرستان بافق ادامه داد: از پرداخت وجه نقد به افراد مشکوکی که تقاضای واریز وجه به صورت اینترنتی به حساب شما را داشته و درخواست وجه نقد از شما می نمایند ، خودداری کنید و از ارائه شماره حساب و شماره کارت بانکی خود در انظار عمومی و شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

وی گفت: چنانچه به هر دلیل کارگر یا شاگردتان به کار خود پایان داد یا خودتان نسبت به اخراج وی اقدام نمودید تمامی قفلها و کلیدها را تعویض نمایید و هرگز محل کار خود را در حضور مشتری ترک ننمایید.

رضایی خاطرنشان کرد: از چینش اجناس و اشیای کم حجم که سرقت آن به راحتی امکان پذیر است، در داخل مغازه خودداری کنید و در مواقع تعطیلات مستمر، حتما از مغازه سرکشی و قفل ها را بازدید نمایید و هنگام خرید و فروش با حوصله رفتار کنید و از رها کردن پول بر روی ویترین، گاوصندوق و کشو اجتناب کنید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده