رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
  • کد خبر : ۴۹۵۰
  • چاپ خبر : علم الهدا: احمدی‌نژاد سقوط کرد، مرد و تمام شد

علم الهدا: احمدی‌نژاد سقوط کرد، مرد و تمام شد

به گزارش "آفتاب بافق"   سيداحمد علم‌الهدی در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران در اظهارنظري عجيب درباره موسوي و كروبي گفت: محاکمه بعد از کیفرخواست دادستان است و کسی نمی تواند درخواست محاکمه کند اینها مجرم هستند و مجرم هیچگاه خودش درخواست محاکمه نمی کند! او همچنین در خصوص اظهارات مقام معظم […]

به گزارش "آفتاب بافق"

 

سيداحمد علم‌الهدی در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان در جمع خبرنگاران در اظهارنظري عجيب درباره موسوي و كروبي گفت: محاکمه بعد از کیفرخواست دادستان است و کسی نمی تواند درخواست محاکمه کند اینها مجرم هستند و مجرم هیچگاه خودش درخواست محاکمه نمی کند!

او همچنین در خصوص اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدامات نابخردانه کسانی که دستاوردهای علمی کشور را نادیده می گیرند گفت: اینها چون وابسته به غرب هستند و دل و فکرشان به آنجا وصل است قدرت تشخیص واقعیت کشور را ندارند. به همین دلیل حضرت آقا آنها را نابخردانه توصیف کردند. علم الهدی در پاسخ به سوالی در خصوص ورود جریانی افراطی به مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان رهبری صد در صد دینی است و وابسته به مبانی اعتقادی مردم است. این جریان در عرصه های سیاسی قابل تنظیم نیست و افراد اگر بخواهند در مباحث سیاسی یک جریان این را به بازی بگیرند دین مردم را به بازی گرفته اند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح موضوع برگزاری همه پرسی از سوی رئیس جمهوری گفت: متاسفانه بحث همه پرسی یکبار از سوی بنی صدر مطرح شد رئیس جمهوری باید از حرف هایی که مردم خاطره خوشی از آنها ندارند پرهیز کند. او در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص وحدت جبهه پایداری و اصولگرایان نیز گفت: زمانی که قرار شد همه با هم یکی باشند هم باید از این طرف برای آنها خط کشی نکرد و از این طرف هم آنها نباید خود را جدا کنند. به هر حال در جریان وحدت خط کشی معنا ندارد.

حامي سابق احمدي نژاد در مورد وحدت اصولگرایان با احمدی نژاد گفت: آقای احمدی نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد. او در ادامه در خصوص همراهی ایت الله مصباح یزدی با جبهه پایداری با وحدت اصولگرایان گفت: ایت الله مصباح یزدی شخصیتی فرزانه، مخلص و ایثارگر است که به گفته مقام معظم رهبری ایشان خلا امثال ایت الله مطهری را پر می کند. کسی که جایگاهش در یک نظام به این حد بالاست طبیعی است که اصل وحدت را حفظ می کند. حال آنکه جریان چه میزان به فرمان ایت الله مصباح باشد حرف دیگری است. اینکه جریانات اصولگرایی به حرف های آیت الله مصباح چقدر گوش می کنند یک امتحان است که امیدواریم در ان پیروز شوند.

وي كه در سال 88، معترضان را مشتي گوساله و بزغاله ناميده بود در پاسخ به سوالی در خصوص عدم محاکمه آقايان موسوی و کروبی با وجود درخواست خودشان گفت: محاکمه درخواستی نیست. محاکمه بعد از کیفرخواست دادستان است و کسی نمی تواند درخواست محاکمه کند اینها مجرم هستند و مجرم هیچگاه خودش درخواست محاکمه نمی کند! (وي توضيح نداد وقتي دادگاهي هنوز برگزار نشده، مجرميت اين دو كانديداي محصور چگونه به اثبات رسيده است؟) در چه هر زمان شورای امنیت ملی موافقت کرد و رئیس محترم قوه قضائیه فرمودند محاکمه انجام می شود و آنها باید بازجویی شوند. او در پاسخ به اینکه چرا در این چهارسال بازجویی نشده اند گفت: شورای عالی امنیت ملی تاكنون مصلحت ندیده است. ما تابع این شورا هستیم هر موقع آنها اجازه دهند محاکمه انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسکانیوز

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده