رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
  • کد خبر : ۴۹۵۰۵
  • چاپ خبر : مدیران منتخب رسانه ای استان چگونه انتخاب شدند؟ سالاری فرماندار نمونه ؛ زاده رحمانی از قلم افتاده

مدیران منتخب رسانه ای استان چگونه انتخاب شدند؟ سالاری فرماندار نمونه ؛ زاده رحمانی از قلم افتاده

آفتاب بافق؛ باب اشتباهی که در مراسم تقدیر انجمن صنفی مطبوعات یزد از مدیران رسانه ای استان گشوده شد:سالاری فرماندار یزد بعنوان فرماندار نمونه رسانه ای انتخاب میشود و زاده رحمانی فرماندار اهل قلم و رسانه اي بافق از قلم می افتد. محمد رضا شوق الشعرا منتقد رسانه ای یزد در کانال تلگرامی توفان یزد […]

آفتاب بافق؛ باب اشتباهی که در مراسم تقدیر انجمن صنفی مطبوعات یزد از مدیران رسانه ای استان گشوده شد:سالاری فرماندار یزد بعنوان فرماندار نمونه رسانه ای انتخاب میشود و زاده رحمانی فرماندار اهل قلم و رسانه اي بافق از قلم می افتد.

محمد رضا شوق الشعرا منتقد رسانه ای یزد در کانال تلگرامی توفان یزد نوشت:

خبربیارانی که نان خبرنگاری می خورند

تقدیرهای خانوادگی در حضور ائمه جمعه استان یزد

وقتی با پول سازمان فرهنگی ،  اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از ائمه جمعه و روابط عمومی ها و  مدیران رسانه ای تقدیر می شود!

شنیده شده است سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، مبلغ پنج میلیون تومان به انجمن صنفی خبرگزاری ها و سایت های رسانه ای یزد؛ و پنج میلیون تومان دیگر هم به خانه مطبوعات یزد برای کمک به  برگزاری مراسم تقدیر از مدیران رسانه ای استان داده است، و دست اندرکاران انجمن صنفی بنا به سیاست ها و اهدافی برای مشروعیت یافتن، مراسم تقدیر از ائمه جمعه و مدیران رسانه ای استان را در دفتر امام جمعه یزد برگزار کرده و از ناصری و مدرسی و حسینی، ائمه جمعه یزد و محمد آباد و ابرکوه در کنار خانواده دبیر سابق خانه مطبوعات و فرماندار یزد و فیضی و پاک طینت و قائم محمدی و ملازینلی و پهلوانیان تقدیر می کند. تقدیر و تشکری که هزینه اش از کیسه مردم یزد درآمده، هر چند که مبلغ زیادی نبوده اما باب غلطی است که گشوده شده، بخصوص وقتیکه سالاری فرماندار یزد، فرماندار  نمونه رسانه ای می شود و زاده رحمانی و  زارع رشکوئیه انتخاب و معرفی نمی شوند.

البته انگار قرار است که خانه مطبوعات یزد هم طی مراسمی با هزینه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از خبرنگاران زن تقدیر کند!

جناب آقای ناصری! آقای مدرسی! آقای حسینی!

تحقیق کنید ببینید محل تامین هدیه ای که به شما در مراسم تقدیر از مدیران رسانه ای  پرداخت شده کجا، و دلیل انتخاب شدنتان چه بوده !؟

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده