رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
  • کد خبر : ۴۹۵۴
  • چاپ خبر : اندر احوالات این روزهای آنومالی شمالی بافق!

اندر احوالات این روزهای آنومالی شمالی بافق!

به گزارش آفتاب بافق؛   چند روزی است که از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر تعطیل شدن آنومالی شمالی را میشنویم. جهت صحت و سقم ماجرا چند تن از  کارگران آنومالی در گفتگویی به خبر نگار بافق پویا گفتند: قرارداد کاری ما در تاریخ ۳۰ آذز ماه به اتمام رسیده است یعنی چیزی قریب […]

به گزارش آفتاب بافق؛

 

چند روزی است که از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر تعطیل شدن آنومالی شمالی را میشنویم.

جهت صحت و سقم ماجرا چند تن از  کارگران آنومالی در گفتگویی به خبر نگار بافق پویا گفتند: قرارداد کاری ما در تاریخ ۳۰ آذز ماه به اتمام رسیده است یعنی چیزی قریب به ۱۸ روز  است که بیکار هستیم. البته دو راه حل به ما پیشنهاد شده است، راه حل اول کار در چاه گز با حقوقی بسیار کمتر از آنچه در آنومالی میگرفتیم و با توجه به این که ما از حساب شرکت مبلغ بزرگی وام گرفته ایم ، واقعا نمیدانیم چطور باید اقساط آن را پرداخت کنیم و راه حل دوم دریافت حقوق بیکاری از اداره کار! آیا واقعا با هزینه های الان میتوان زندگی را گذراند چه برسد به پرداخت اقساط یا اجاره خانه؟

در این جا لازم است از زحمات و پیگیریهایی که فرماندار بافق و حاج غلام شایقی سهامدار اصلی در این زمینه انجام داده اند کمال تشکر را داشته باشیم. از مسئولین میخواهیم به فکر کارگر جماعت هم باشند. با حذف یک دامتراک ۱۰۰ تنی و جایگزینی ۳ دامتراک ۳۵ تنی و ایجاد  اشتغال زایی دیگر نگرانی در بین کارگران وجود نخواهد بود شاید سود کمتری نصیب آن ها شود، اما همه ی اتفاقات و سود ها را نباید برای این دنیا خواست.

آیا این حق است که افراد بومی این منطقه برای کار به چاه گز بروند و غیر بومی ها در معدن چغارت مشغول به کار باشند؟ فرماندار در جلسه کمیسیون کارگری تأکید بر بومی بودن نیروهای کار داشتند، پس تقاضا داریم به این امر جامه ی عمل بپوشانند و تنها  در حرف باقی نماند.

درحال حاضر حدود ۶۰ نفر از کارگران مشغول به کار در این آنومالی بیکار هستند . آنومالی شمالی تحت نظر تهیه و تولید می باشد و پیمانکار آن شرکت شهداب است.

منبع: بافق پویا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده