رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
  • کد خبر : ۴۹۵۴۹
  • چاپ خبر : پخش زنده برنامه شبکه تابان یزد با معرفی جاذبه های گردشگری بافق در نوروز 97
معاون فرماندار:

پخش زنده برنامه شبکه تابان یزد با معرفی جاذبه های گردشگری بافق در نوروز 97

محمد علی طالعی گفت: نوروز امسال جاذبه های گردشگری و بومگردی شهرستان بافق میهمان برنامه سازان صدا و سیمای مرکز یزد در شبکه تابان به صورت زنده خواهد بود تا زیبایی این شهرستان را درفضای تاریخی و سیاحتی برای بینندگان تلویزیون به تصویر بکشند. به گزارش آفتاب بافق،محمد علی طالعی،معاون فرماندار در گفتگو با خبرنگار […]

محمد علی طالعی گفت: نوروز امسال جاذبه های گردشگری و بومگردی شهرستان بافق میهمان برنامه سازان صدا و سیمای مرکز یزد در شبکه تابان به صورت زنده خواهد بود تا زیبایی این شهرستان را درفضای تاریخی و سیاحتی برای بینندگان تلویزیون به تصویر بکشند.

به گزارش آفتاب بافق،محمد علی طالعی،معاون فرماندار در گفتگو با خبرنگار آفتاب با اعلام این خبر گفت: در دومین روز از نوروز 97 شهرستان بافق به مدت 4 ساعت میهمان پخش زنده برنامه شبکه تابان یزد خواهد بود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما استان یزد هر ساله از تاریخ 2 الی 12 فروردین اختصاصی به معرفی یکی از شهرستان ها می پردازد،افزود: در روز 2 فروردین شهرستان بافق با معرفی جاذبه های های گردشگردی،بومگردی ها و روستاهای هدف با پخش زنده از شبکه تابان، زیبایی این شهرستان را درفضای تاریخی و سیاحتی برای بینندگان تلویزیون به تصویر خواهد کشید.

شایان ذکر است این برنامه روز پنجشنبه 2 فروردین از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر با حضور هنرمندان،شاعران،زنان بافنده صنایع دستی  و تولیدکنندگان محصولات بومی و محلی در روستاها پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده