رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹
  • کد خبر : ۴۹۵۹۳
  • چاپ خبر : پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بافق به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بافق به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: “یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال” آغاز سال جدید […]

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد باقی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم ولایتمدار و مؤمن شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

“یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر الیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال”

آغاز سال جدید ، موسم تجدید عهد ما با بهار آفرین متعال را با توسل به ائمه اطهار بویژه امام هادی علیه السلام که آغاز سال بانام ایشان متبرک گردیده است را خدمت همشهریان عزیز و بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم

خداوند متعال را شکرگزاریم که مقرر فرمود تا در گذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم. فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را برای مردم شریف و متدین شهر زیبای بافق صمیمانه پربرکت آرزومندم و بـرای همگان سالـی خوش توأم با موفقیت، بهروزی، تفاهم، وفاق و پیشرفت مسألت می‌نمایم.

در سالی که گذشت  خادمان شما درشورای اسلامی شهر، شهردار و‌ پرسنل زحمتکش شهرداری با تمام توان کوشیدند تا کارهای زیربنایی را به پیش برده و نشانه اتحاد و همبستگی مسئولان را در نمای شهر برای لذت شهروندان و میهمانان عزیز شهرمان به نمایش بگذارند و حال در پایان سال ۱۳۹۶ از شما شهروندان گرامی خواستاریم قصور گذشته را بر ما بخشیده و در راه سخت خدمتگزاری در سال جدید یار و یاور و رهنمای ما باشید.

همچنین درسال جدید با قاطعیت و پشتکار و مشارکت شهروندان در جهت تحقق اهداف توسعه شهری شهر بافق از جمله پیگیری تامین زمین برای جوانان واجد شرایط با همراهی فرماندار محترم تلاش خواهیم کرد.

خوشبختانه شهر زیبای مجاهد بزرگ شیخ محمد تقی بافقی و شاعر پر آوازه وحشی بافقی دارای ظرفیت های بسیار زیادی در تمامی عرصه های توریستی در دل کویر را دارا میباشد که میطلبد با تلاشی مضاعف در جهت معرفی آنها گام های موثری حتی بیشتر از سال قبل برداشته شود.

نوروز برشما همشهریان ولایتمدار و میهمانان عزیزی که تصمیم گرفتند “عید نوروز” را در کنار ما و در شهر زیبای ما سپری کنند مبارک وامیدواریم درسایه ی ایزد منان پیروز وسربلند باشید.

درخاتمه لازم میدانم از ارشادات وهمراهی امام جمعه معزز حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدجواد سلیمانی و همکاری و مساعدت فرماندار سخت کوش و مردمی و مدیرعامل دلسوز و توانمند شرکت سنگ آهن مرکزی و مدیرمحترم مجتمع فلات مرکزی ،نماینده محترم و عدالت محور مردم درمجلس شورای اسلامی ،دادستان محترم ،شهردار محترم  وتمامی مسئولان شهرستان که درپیشبرد وابادانی شهر ما راهمراهی نموده اند از طرف شما مردم شریف تشکر نموده و آرزوی سلامت و توفیق خدمت بیشتر برایشان ازخداوند منان مسئلت می نمایم.ومن الله التوفیق

رئیس شورای اسلامی شهر بافق

     سید محمد باقی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده