رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر : ۴۹۶۵
  • چاپ خبر : نامه يك‌معلم به‌نمايندگان‌مجلس درباره بودجه

نامه يك‌معلم به‌نمايندگان‌مجلس درباره بودجه

به گزارش "آفتاب بافق" يكي از معلمان آموزش و پروش با ارسال نامه‌اي به بهارنيوز خطاب به نمايندگان مجلس نوشته است: وکلای ملت ایران نمایندگان محترم مجلس، ما جمعی از فرهنگیان ایران هستیم که معرف شغل انبیا عنوان یافته‌ایم. که از این منظر به خود می بالیم. بزرگان گفته اند و احادیث فراوانی داریم که […]

به گزارش "آفتاب بافق"

يكي از معلمان آموزش و پروش با ارسال نامه‌اي به بهارنيوز خطاب به نمايندگان مجلس نوشته است:
وکلای ملت ایران نمایندگان محترم مجلس، ما جمعی از فرهنگیان ایران هستیم که معرف شغل انبیا عنوان یافته‌ایم. که از این منظر به خود می بالیم. بزرگان گفته اند و احادیث فراوانی داریم که اذعان کرده اند جامعه پیشرو در تعالی بخشی و توجه به آموزش شکل خواهد گرفت.

اما مدتی است کمترین توجه و دقت در خصوص مطالبات این قشر خدوم انجام شده است قشری که ایثارگری آنها در طول تاریخ ثبت است صنفی که مظلومیت آنان بر همگان روشن است. وکلای ملت آیا میدانید کمترین توجه به معیشت فرهنگیان و اختصاص بودجه آموزشی را در سنوات ماضی در دوره کنونی مجلس محترم داشته آیم؟

آیا می‌دانید کمترین رشد حقوق فرهنگیان را در دوره کنونی مجلسیون از بودجه عمومی داشته آیم.
آیا می دانید رشد تورم نسبت به رشد حقوق فرهنگیان سیصد درصد بوده و شما آنرا منظور نکرده آید؟
آیا می‌دانید بودجه سال آینده این روزها در صحن علنی مجلس بوده و همچنان شما به معیشت فرهنگیان کم توجه می باشید؟

نمایندگان عزیز
ما می‌دانیم که تصویب بودجه چه نقشی می تواند در توسعه منزلت فرهنگیان ایفا نماید لذا از شما خواستار توجه به این مهم هستیم. خواهشمندیم توجه عمیق و خارج از شعار زدگی داشته باشید. روزهای کسادی بازار، فروشندگان محترم اجناس، با آگهی دادن و بشارت دادن ما که البته برای رونق بازار خود، از ما به عنوان قشر زحمتکش یاد نموده و هر چه کالایی بنجل دارند اقساطی به ما تقدیم می‌کنند. نکند شما هم برای جمع آوری آرا با ما چنین کنید!

نمایندگان عزیز ما میدانیم شاه کلید حل مشکلات مان در دستان شماست و این روزها که موسم تصویب بودجه است از شما انتظار داریم بدون پرداختن سطحی و عوام گرايانه به معیشت فرهنگیان آنگونه که شایسته است بودجه آموزش و پرورش را تصویب نمایید. آموزش و پرورش را حمایت کنید نه از آن استفاده به مطلوب کنید.

وکلای گرامی؛ بیشتر راه را رفته‌اید تمام مصوبات مجلس ثبت است که کارنامه درخشانی در حمایت از فرهنگیان در آن به چشم نمی‌خورد. کوتاه زمانی مانده است. نکند در روز موعود خودکار قرمز ما پای ورقه شما را نوازش کند!

کوتاه سخن آنکه چشمان ما به چگونگی بودجه و سهم اختصاص یافته به آموزش و پرورش است. ما چرخش زود هنگام مدیران به بهانه عدم توجه به معیشت را از شما نمی‌خواهیم. که آنرا بازی و پاک نمودن صورت مسئله می دانیم که خود مشکلی بر مشکلات خواهد افزود. از خداوند متعال توفیق شما را در حل مسائل و مشکلات فرهنگیان خواستاريم و میدانیم فقط شما می‌توانید بودجه آموزش و پرورش را توسعه دهید. از شما می‌خواهیم تعلیم و تربیت را با تصویب مناسب بودجه یاری نمایید.

 

منبع: بهار نیوز

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده