رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر : ۴۹۷۴۶
  • چاپ خبر : دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی و شهردار با امام جمعه بافق
گزارش تصویری:

دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی و شهردار با امام جمعه بافق

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بافق با امام جمعه شهرستان دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،در دومین روز از فروردین 97 اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار بافق با حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. در ابتدا سید محمد باقی زاده،رئیس شورای […]

به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بافق با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،در دومین روز از فروردین 97 اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار بافق با حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا سید محمد باقی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای امام جمعه شهرستان و کلیه مسئولین،از عدم حضور محمد رنجبر،رئیس شورای اسلامی شهرستان و حسن امیرزاده عضور شورا به دلیل مسافرت عذرخواهی نمود.

وی در ادامه پیرامون سخنان مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 97 به ” حمایت از کالای ایرانی ” مطالبی را بیان نمود و گفت: تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به جهت توسعه و پیشرفت کشور انجام خواهیم داد، چرا که حمایت از کالای ایرانی سبب اشتغالزایی جوانان و رونق اقتصاد کشور می شود.

سپس امام جمعه بافق ضمن خوش آمد گویی و اظهار خرسندی از حضور مسئولین،رمز موفقیت هر شهر را مردمی بودن آن دانست و گفت: کسی که برای مردم خدمت کند هرگز فراموش نخواهد شد.

وی در خصوص نامگذاری سال جدید به ” حمایت از کالای ایرانی ” بیان کرد: کشور ما در هر زمینه ای غنی است و سرشار از معادن طبیعی و نفت است.باید با استفاده از سرمایه های داخلی توانمندی های خود را نشان دهیم.

سلیمانی در پایان سخنان خود با تاکید بر وحدت و همدلی مسئولان شهر خاطر نشان کرد: بدون شک وحدت،همکاری و همدلی شما مسئولان در راستا اهداف شهر به عنوان خدمتگزاران مردم،سبب موفقیت و آبادنی شهر خواهد شد.

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده