رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
  • کد خبر : ۴۹۷۸۱
  • چاپ خبر : 2 حادثه واژگونی خودرو ظهر امروز رخ داد

2 حادثه واژگونی خودرو ظهر امروز رخ داد

رئیس اورژانس شهرستان بافق از واژگونی 2 خودرو سواری پراید و زانتیا در ظهر امروز خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،سعید ملکزاده،رئیس اورژانس شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: درحادثه نخست که در ساعت 12 ظهر در 5 کیلومتری محور بافق به یزد رخ داد،یک دستگاه خودرو سواری پراید دچار واژگونی شد که چهار […]

رئیس اورژانس شهرستان بافق از واژگونی 2 خودرو سواری پراید و زانتیا در ظهر امروز خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،سعید ملکزاده،رئیس اورژانس شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: درحادثه نخست که در ساعت 12 ظهر در 5 کیلومتری محور بافق به یزد رخ داد،یک دستگاه خودرو سواری پراید دچار واژگونی شد که چهار نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی بیان داشت : آمبولانس های مرکز اورژانس به محض اطلاع به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان ولیعصر (ع) بافق منتقل شدند.

ملکزاده خاطر نشان کرد: در فاصله زمانی کمتر از50 دقیقه با حادثه قبلی مجدد واژگونی خودروی زانتیا در بلوار امام جعفر صادق (ع) به این مرکز اعلام شد که راننده خودرو به عنوان تنها سرنشین با همکاری مردم به بیمارستان اعزام شد.

رئیس اورژانس شهرستان بافق در پایان سخنان خود از کلیه رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی سبب حفظ جان خود و سرنشینان باشند.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده