رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر : ۴۹۸۵۴
  • چاپ خبر : افتتاح سومین فروشگاه دائمی صنایع دستی در میدان خان بافق

افتتاح سومین فروشگاه دائمی صنایع دستی در میدان خان بافق

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق از افتتاح سومین فروشگاه دائمی صنایع دستی در میدان خان خبرداد. به گزارش آفتاب بافق،لیلی رنجبر،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام خبر فوق گفت: این نمایشگاه به همت خانم محمودی و با حمایت میراث فرهنگی روز گذشته گشایش یافت که در آن گوشه ای از […]

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق از افتتاح سومین فروشگاه دائمی صنایع دستی در میدان خان خبرداد.

به گزارش آفتاب بافق،لیلی رنجبر،رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بافق با اعلام خبر فوق گفت: این نمایشگاه به همت خانم محمودی و با حمایت میراث فرهنگی روز گذشته گشایش یافت که در آن گوشه ای از توانمندی ها، صنایع دستی و ظرفیت های هنرمندان استان کرمان در میدان خان به نمایش گذاشته شده است .

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد مکانی برای عرضه و فروش آثار هنری، صنایع دستی و همچنین آموزش این تولیدات توسط بانوان به منظور حمایت از هنرمندان و کمک به اقتصاد خانواده اعلام کرد .

رنجبر آثار این نمایشگاه را مجموعه ارزشمندی از سوغات کرمان، پته و مس برشمرد که بصورت دائمی جهت بازدید علاقمندان در طول سال دائر می باشد.

شایان ذکر است،بازارچه نوروزی میدان خان از 5 لغایت 12 فروردین به ارائه دمنوش های گیاهی و کارگاه آموزشی پته دوزی خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده