رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر : ۴۹۸۶۷
  • چاپ خبر : قدردانی مدیر عامل باشگاه پردیس از پرسنل اورژانس 115 بافق

قدردانی مدیر عامل باشگاه پردیس از پرسنل اورژانس 115 بافق

مدیر عامل باشگاه پردیس بافق با حضور در مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان بافق از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت و پرسنل این مرکز در امر امدادرسانی به مجروحین قدردانی نمود. به گزارش آفتاب بافق،ماشاءالله خواجه زاده ،مدیر عامل باشگاه پردیس بافق صبح امروز به همراه چند تن از بازیکنان تیم فوتسال […]

مدیر عامل باشگاه پردیس بافق با حضور در مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان بافق از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت و پرسنل این مرکز در امر امدادرسانی به مجروحین قدردانی نمود.

به گزارش آفتاب بافق،ماشاءالله خواجه زاده ،مدیر عامل باشگاه پردیس بافق صبح امروز به همراه چند تن از بازیکنان تیم فوتسال این مجموعه با حضور در مرکز فوریت های پزشکی 115 شهرستان بافق از زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت و پرسنل این مرکز در امر امدادرسانی به مجروحین قدردانی نمود.

خواجه زاده در این دیدار گفت: فرصت نجات بخشی، احیای مصدومان، حادثه دیدگان و خدمت به بیماران، فرصتی مغتنم است که خداوند بزرگ و متعال آن را به بندگان برگزیده خود هدیه داده است.

وی با اشاره به اینکه اورژانس 115 در گستره خدمت رسانی خود دارای جایگاه بسیار مهم و حیاتی است، افزود: امروزه با گسترش و افزایش بروز بیماری‌ها، حوادث، سوانح و بلایا بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند خدمات فوریت‌های پزشکی و مراقبت‌های پیش بیمارستانی هستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده